Списък с желания – част първа

Искам пък! Дали сега, дали на първи юни, искам!

Изобщо не ме интересува какво ще правите, но до събота всеки да ми е измислил подарък и да се е обадил, че няма да пропусне годишния пикник!

Проявете поне 1/3 от моята подреденост и амбициозност (и скромност, и скромност) :) Ей на даже списък с желания си съчиних :)

платно за рисуване


класьор за календарчета

или

календарчета

сухи пасти

масаж

истински масаж


масажист

театър


книжки

london book trade
логични отговори на всичките ми въпросиТУК

шоколад с разни неща (или ТАКЪВ)

раница за пикник (от JYSK примерно)

много хубава тетрадка (и дебела), в която да си пиша рецепти


The ordinary arts we practice every day
at home are of more importance to the
soul than their simplicity might suggest.
~Thomas More

машина за сладолед

вибратор

хвърчило


някой да ме научи да карам ролери

бяло герданче


гривна от копчета


нова клавиатура, ама като старата

НЯМА ЖОКЕРИ

формички за сладки

возене с лифт

разходка до музея на мечката


от ония куфарчета, дето уж са за малки наргилета

И после да не кажете, че жените не знаели какво искат :)))))

17 Коментари on “Списък с желания – част първа”

  1. boredmi каза:

    Аз си заплювам научаване на каране на ролери. Кой казва, че не мога да давам подаръци, след като няма да съм на пикника!

  2. Svetlina каза:

    Хахаа, добрееее, само не се бийте за масажа, ще има шанс за всички :)

  3. Павлина каза:

    Както вече е известно, мога да давам логични отговори. Чакам въпросите. ;)

  4. Lady Frost каза:

    Моят подарък го няма в списъка ти! МРИ!!! :P

  5. Svetlina каза:

    Щото е част първа :) Във втора няма как да не го уцеля :)

  6. Краси каза:

    Шоколадът от мен.

    На кой адрес да го пратя :)

  7. Bain каза:

    Сухите пасти е интересна идея. Никога не би ми хрумнало откъде може да е дошла. Два въпроса – защо е бъгава рисунката на формичките за сладки, и защо вместо рисунка на лифт имаш изтезавано прасе? Най-вече, разходката с мечки няма да ти хареса. Двадесет километра преход е само от града до там. Самия парк си го бива, но все пак… Ни си струва.

  8. Svetlina каза:

    Хахаха :) Ето това е изненада :)
    Само гледай да не го пратиш в Южния парк, че ще съм там само в събота (не сама, надявам се):)
    Притежавам имейл адрес и обикновен адрес. Какъв го желаеш?

  9. Lady Frost каза:

    И във втора част няма да го има! ПЪК! :P

  10. Svetlina каза:

    Ох, Яворе, и паметта ли ти изневерява :)
    Нали имаше сухи пасти и миналата година, сума ти дни ги дояждах. Летящото прасе изпитва удоволствие от стоенето във въздуха, а лифтът е точно това. И формичката за сладки не е бъгава, просто Уърдпрес се заяжда тия дни с мен, а снимката е от блога на Йоана. В случай, че не знаеш откъде да ми вземеш… на Ботев има един много хубав магазин :)
    20км, ако не са изкачване, са си 2 часа, барабар с брането на цветя по пътя, а и си струват, ако накрая ще видиш паметник на мЕче :) Искам!

  11. Комитата каза:

    Всичките ли подаръци са за първи юни? Не искаш ли да отложиш някой за втори? ;-)

  12. Svetlina каза:

    Не са за първи :) В сряда блогчето става на 3 :))))
    На втори юни съм заета – трябва да си подновявам договора за телефона, а точно сега не ми се говори за телефона ;)

  13. […] в Южния парк. Никой да не си носи стол! Приемаме и подаръци :) За контакти, Гугъл :) Никого не връщаме, освен […]

  14. […] юни 2010 in лиготии Яна ми подари голяма жълта тетрадка. 1 dream down, plenty more to go. Страшно се забавлявам с нея. Току се […]

  15. Svetlina каза:

    Алоу! Комитата! Втори мина и замина, чухме сирените, стояхме прави, една ръководителка на хор от Нови пазар имаше рожден ден… а аз подаръци не получих. Веднага да се засрамиш!

  16. Комитата каза:

    Може би може да се направи нещо с някое календарче

  17. Svetlina каза:

    Може ли?


Твоят коментар

