Причинно-следствени връзки в пространствено-времевия континуум

funny pictures of cats with captions, защото

funny pictures of cats with captions, защото Мили ми заспа на пода, а мъжът й спа на другия ръб на леглото, защото ядоха домашен сладолед с мед с восък, защото преди това ядоха пилешко в суха марината, ризото и сос с 4 сирена, защото не можеше да си пием виното просто ей така, защото тя не обичала доматена супа, но щяла да ми изяде милинките и островите от „белия остров в Червено море“, защото ме обича и защото прекарах всичките 7 светли часа от съботата в готвене, защото много силно го исках, защото много-много-много обичам Мили и С., защото косата й мирише на коте, а той ми е палил печката, защото навън беше много студено, вътре – също, защото никога не се и опитах да се науча да паля печка, защото вкъщи сестра ми беше момчето, защото все някой трябваше да бъде момчето, защото баща ми много искаше момче, защото е много по-лесно да имаш момче, защото е много по-лесно да бъдеш момче, дори щастливо момче, защото в наши дни жените са твърде много и се борят за всеки лигльо, защото са еманципирани и няма да позволят на разни „мъже-на-място“ да се борят за тях, защото искат кариера, а не „мъж и бебета“, защото това е просташко според майка ми, защото тя така е научена от нейната майка, защото тя никога не се е събуждала до С. в слънчева сутрин и никога не е виждала йога-четенето на Мили, защото тя става мнооого по-рано, защото тогава дават „Дързост и красота„. А те са виновни за всичко!

2 Коментари on “Причинно-следствени връзки в пространствено-времевия континуум”

  1. boredmi каза:

    Ако помисля 15-тина минутки, мога, мога, мога да измисля какво да ти пиша…. само че съм твърде заета да се смея и да те обичам. Обичам те. И двамата те обичаме :) Всъщност и тримата. Даже четиримата.

  2. Svetlina каза:

    Добре че си спряла преди да допишеш, че обичаш и „Дързост и красота“ :)


Твоят коментар

