Вече сме на три и почти не правим бели

Спукайте се от яд! Всеки, който не е бил на пикник днес, да си зарови главата в пясък и да започне да рони крокодилски сълзи, докато преброи до 2000 овце! За вегетарианците – моркови.

Оцелелите да се чувстват поканени на пикника следващата година – може пък да не прегоря кекса :)

До тук с неприсъствалите.

Времето беше хубаво, напук на всички прогнози, според които всяка първа седмица на май е дъждовна. Хората намериха мястото, въпреки всичките ми зли планове. Точно двама души не закъсняха, напук на стопроцентовите очаквания.

Това, което всъщност се получи, беше много хубаво. Ако някой не е виждал ватман да яде целувки, 3/4 автоматчик да си търси дупЕто, прозрачно пончо с Буда, слон да яде изгорял кекс и млад+красив+галантен+радио водещ да го хвали въпреки всичко, значи не ми е донесъл подарък :)

Специално за Мили и С., Еси и Вилемо, Кеклата и Теди, Молифка и батко Оптимишко и всички не чак толкова незнайни, неприсъствали по уважителни причини… снимкииии :)

и пак :)

Ще забележите, че няма слон по снимките. Това е, щото той беше зает да хаби батериите на фотоапарата. За повече красоти, клик ТУК.

За много повече – догодина!

Айде, няма ме, имам подаръци за консумиране :)

11 Коментари on “Вече сме на три и почти не правим бели”

  1. vvelinova каза:

    Да сте живи и здрави и да стигнете до 103 :))))))

  2. вили каза:

    И хвърчило сте имали! Аз искам крем карамел вместо моркови ;)

  3. Lady Frost каза:

    хахахахахахахахахахахахахаха!

  4. Miro каза:

    Светле, трябва да се съгласиш, че хвърчилото е по-добрият подарък от велкденския пенис, все пак всички играха с него… :D (дано не бъда заклеймен, задето пиша на латиница)

  5. Svetlina каза:

    Мерси за пожеланията на Ввелинова, нека и тя някой ден се усмихва, както мен вчера :)
    Сливили, Сливили, ти откога така вегетарианка?
    Миро, обещавам ти, че и с великденския пенис ще се играе!

  6. Bain каза:

    *ухилва се на забележката за великденския пенис*

    Ами, че как…

  7. vvelinova каза:

    Благодаря, но аз съм млада баба и имам внучка на четири :)))

  8. Svetlina каза:

    Вярно, на четири вече са способни да произвеждат усмивки, като за няколко пикника :)))))

    ПС: Мили ми Бейн, великденският пенис е забележителен :)

  9. Ани каза:

    :-) Браво, браво и дълги години да живее блогчето!

  10. вили каза:

    Не съм, ама алтернативата не ми хареса…. А и крем карамел на пикник е доста възвишено!

  11. Svetlina каза:

    Не знам коя е най-голямата шматка в цялата история :)
    А Молифчето няма да ми се измъкне, искам да ходя на сладкарница!


Твоят коментар

