Лято :)

Лятото подрани с цял месец, но този път изобщо не се оплаквам :)

Четирите гергьовски дни почивка ми се отразиха чудесно – спах ли спах, смях се много (да е жив и здрав Мирко), ходих на кино, бодигардствах на Мили, запознах се с годеника на сервитьорка от Шумен… А любимият ми ден си остава понеделник, когато открих, че шефът е в петдневна отпуска, заместникът му е новоназначен и си тръгва 3 часа преди мен, а спам филтърът ми в Outlook най-накрая върши работа.

На това отгоре си изхвърлих всички панталони без един и сега нищо не може да ме спре от бъденето момиче. Особено вятърът. Всеки ден нахлузвам някоя пола/рокля/туника с клинче, закачам я гердан, я гривна, почти се сресвам и тичам към офиса/парка/Мили. От една седмица седя на счупен стол и не мога да се облягам, ама то и не ми трябва с тия чести почивки за по цигара покрай фонтана :) Някой да си запише, че към 11 май вече съм се мазала с крем за слънце цели три пъти.

Не само че побърквам света със стоте цвята фибички/чорапи/връзки за обувки, ми и имам шанса да си избирам каква работа да върша. Също така кога и дали. Приоритет получават нещата, които само аз мога да направя и за които ще ми се благодари. Единственото, за което направих компромис, пък ми се оказа полезно. Още съм във възторг от себе си :)

Казаха ми да напиша едни подробни обяснения. Аз ги написах накратко и копирах малко текст от Excel, превръщайки го в забавна каскада от подточки, подподточки и техни подподподточки. Голямото шеф реши, че иска да го има и на Visio. Аз като един виден=леснозабележим неандерталец предложих компромис – Power Point визуализация. Не, та не. Ние не че имаме лицензиран Visio :) Айде излъжи някой техничар да ти инсталира trial версия, щото ние, обикновените (прости) агенти не можем и не бива. А после какво? За първите пет минути ми заби два пъти. Яна удари една писмена мотивация, а аз разцъках двете активни копчета. Няколко часа по-късно добавях разклонения и кутийки, редактирах темплейти и интервюирах отдела дали ми харесват asterisk-овете. Даже давах жокери на шефа как да си го отвори през IE :)

Много съм доволна. В учебната ми програма пише, че съм изучавала Minitab, което си е пълна лъжа. А на изпита имам 4,50, защото преподавателят е намалил оценките на всички момичета с по една единица и на момчетата – с половин, задето не сме имали квестори. Ама това е от една друга приказка.

Радвам се, че сега мога да кажа, че мога да правя прости диаграми с подходящия софтуер, а не Word, да речем. Или пък по-сложни, след кратка справка с Youtube :)

Ако към края на седмицата съм още жива, може да се хвана да обърна няколко стари презентации в хубави Drawings, че нали инициативността се била поощрявала. Да видим обаче кой ще ги отваря след края на юли, когато trial периодът изтича :)

Няма голямо значение, де. През юли ще съм на съвсем друга вълна. На 22ри ми е кандидат-студентският изпит, пък и съм планирала да си изхарча цяяяяялата отпуска :) Ще организирам хиляди милиони летувания във Вършец и, ако имам късмет, едно в Белоградчик. Освен това трябва да се науча да карам ролери (Мили!), да правя секс (anyone?) и да почна да си попълвам Рецептурника (Яна!).

В случай, че не сте забелязали, лято е :))))))))) Очаквайте скоро да си сменя аватара с този :)


3 коментара on “Лято :)”

  1. helen казва:

    този аватар е много по-подходящ :)

    аз го харесвам визиото. и си имам истинско – излъгах ги наште ИТ-та :)

  2. Svetlina казва:

    Ако не ти трябва, дай ми го :)

  3. helen казва:

    как?!!? :)


Твоят коментар

