Аз да ви напомня :)

Всичко, което се случва, се случва с причина и с цел, случва се със замисъл, случило се, защото така трябва да се е случило и се е случило, за добро. Винаги.

Умира ти котката, след две седмици те уволняват. Може би това е една чудесна причина да заработиш това, за което винаги си си мечтаел, или пък да смениш града, или да си имаш бебе, или каквото там е най-подходящо за теб. Изобщо и не споменавам, че това ти дава шанса най-накрая да се наспиш, да изкараш няколко дни със семейството си, да си наготвиш нещо вкусно.

Пътищата са много, пътищата са неведоми, грешен няма. Въпреки че, ако не вярваш, може да отнеме време, докато го видиш с очите си.

Да, от време на време имам такива проблясъци. Обаче, когато в един месец съквартирантката си вземе изпита и я одобрят за два английски университета, Яна разбира датата за местене във Варна, одобрят заема/жилището на Мили и С., шефът е отпуска и мога да отделя по час всеки ден за самообучения, баща ми започне работа, майка ми спре да мрънка, че тя си няма работа… ами, няма как да не видиш, че нещата се нареждат.

И никой да не пита как и защо. Да не пита защо сме го заслужили. Защото не сме. Не заслужаваме толкова много подаръци. И не е правилно да се опитваме да извършим подходящ брой добри дела, за да се отплатим. Отплащат се търговците. А Незнайко прави добри дела от сърце.

Ако в 6 вечерта във вторник съм пила 3 глътки от кафето на С. и това е станало причината да заспя след 6 сутринта, да закъснея за работа в сряда, да си легна рано, да спя 9 часа, да закъснея съвсем малко в четвъртък, да си легна още по-рано и да стана преди осем в петък, за да напиша всичко това и за да се хиля и да съм вечен оптимист, значи онези 3 глътки кафе за били за добро, нищо че първите два дни не си личеше :) И всичко е за добро. И всичко е за нас.

И отивам да се къпя, да мина през магазина и да се усмихвам.

2 Коментари on “Аз да ви напомня :)”

  1. Bain каза:

    Let me see if I got this right. You got fired because you killed your cat?

  2. Svetlina каза:

    Нищо не си хванал :)
    Говоря си принципно аз. Всяко нещо си има смисъл и е за хубаво. Дори твоето зачеване. Убедена съм.


Твоят коментар

