8 simple… sentences

Не се тревожете, добре съм си. Редовно ям леща, кюфтета, таратор, пържени филийки, зелева супа с джанки. Тази вечер пълня сака, опаковам подаръците, сътворявам картичките, довършвам полата, обръсвам краката и на обяд тръгвам на път. Утре съм на абитуриентска, другиден мама ще ми наготви дробчета, после хващам автобуса за рождения ден на Божката (чух, че Яна ще прави ДВЕ торти, само да е посмяла да не ми даде и от двете!), после се прибирам при съквартирантката, изяждаме сладкото от орехчета, спя 20 минути и се явявам на работа в пълна бойна готовност. Тъй де, може ли национален празник без аз да трябва да работя :) Добре че 24 май не е от дните, когато се празнува ядейки, че иначе щях да се разядосам.

Добре съм, не ме мислете. Мислите ме, нали :)

3 коментара on “8 simple… sentences”

  1. boredmi каза:

    Обичам те, липсваш ми, не си отивай, върни се при мен, обичам те, лисваш ми, веднга, сега, искам те, имам нужда от теб, сега, веднага, искам те, ела!

  2. Val каза:

    зелева супа с джанки:)))

  3. Svetlina каза:

    Я, какви пристъпи на любов, щом си замина. Трябва да го правя по-често ;)
    Сериозно… не съм вярвала, че може да е толкова хубаво да те изпращат на гарата. Сега ще започна да мрънкам за изпращачи всеки път :)
    Вал, Вал, зелевата супа с джанки е нещото, с което свързвам пролетта, нещото, с което я празнувам. За разлика от една американка, която си е въобразила, че ягодите са пролетен плод и че са хубави, когато успеят да ти боядисат киселото мляко, ама това е от една друга приказка…


Твоят коментар

