Честит ми вторник!

Шашава работа :) Уж най-обичам да празнувам Първи юни, пък какви неща ми се струпаха на главата.
Майка ми ми писа смс за празника, а аз се разсмях, защото явно още ме мисли за дете.
Тц. Не съм. Както казва Комитата, аз съм 100% жена :) Жена, която започна с празнуването още снощи :)

Пазарувах, редих пасианси, измих чиниите, пуснах пералнята и извадих водните боички :) Ако не друго, няма да боли (много), когато Мили хване да ме бие с подаръка :) В последния момент успях да си омажа ЛАКЪТЯ с оранжево, нямам идея как, но карай, да е весело :) Рисунката не се получи много празнично. Хубава е, но нищо детско няма в нея.

Днес си извадих потника с Роуд Рънър пилето и голия гръб и обух сандали. Децата от дъжд не се плашат. Минах през офиса на С., да му оставя подарък, той взе, че не го хареса :) Явно дисковете с историите за Задругата на Боба трябва да се подаряват на деца. В моя офис ме питаха дали ще черпя, забравяйки, че децата обикновено ГИ черпят. Или пък точно обратното. Може те да черпят деца, но да очакват аз да черпя. Защото не съм дете.

Не можах да си сложа обеците с маймуни. Изчезнала ми е дупката :) Довечера ще накарам Мили да ми пробие нова. Добре че не вярвам в знаците на съдбата.

За сметка на това точно за пет минути можах да избера коя песен да слушам днес :)

Довечера Мили ще получи подарък. Само десенът донякъде прилича на детски, иначе е известен с това, че на децата им е забранено да си играят с него. Не знам защо ще го получи. От снощи е започнала да готви. Ще има ребра и торта :) В смисъл… какво дете е това, което цял ден готви празничната вечеря?

По недетски начин празнуваме празника на децата. Нищо де. Очевидно не сме деца, но обичаме децата. И няма лошо да изям някоя торта за тяхно здраве :)

Твоят коментар

