Съмнение за орис

Понякога си мисля, че Клаудио е прав. Може би има хора, на които им е писано да са само нещастни. Или съдби, не просто хора. Това не си противоречи с моето мнение, че всичко свършва добре, защото нищо не свършва с една човешка смърт, напротив. Наскоро гледах един побъркан филм, в който бащата-убиец обясняваше на шестгодишния си син какво е infinity.  Детето не вярваше, че вечността е вечна/безкрайна, защото можело да я види, като си затвори очите, т. е. със сигурност имала начало и край. После бащата умря и детето каза на психиатъра си, че сега вярва, че „nothing really ends“.

Кое е моето нещастно доказателство? Преди две години примерно (а може би дори три) бяха разкопали булевард Витоша и трябваше да се движа само пеша. Бързах покрай някакъв Германос, но реших да си купя ваучер. Един батко вътре ме убеди да мина на сметка, за да мога да си говоря повече със сестра си. Следващият месец ме убедиха да си взема втори номер на същата карта (в същия магазин), з ада мога да си говоря с нея още повече. Горкия втори номер! Не знам да съм го ползвала повече от 20 пъти досега. Веднъж решавах системи от много уравнения с много неизвестни и веднъж писах смс. А в няколко пристъпа на лудост май и на Калоян звънях.

После ми изтече договора, но само на този номер и подписах нов – за един хубав телефон, както тогава си мислех. Докато не открих, че всички имат такива и са си сложили моя уолпейпър. По някое време (септември трябва да е било) успях да забравя телефона в едно такси, но бях толкова вбесена на Калоян, че звъннах на оператор чак вечерта. Нямали идея кой ме е возил, но със сигурност никой не е докладвал за намерен телефон. Продължих да си го изплащам, изчаках карантинния период, поднових си номера за съответната сума, закупих нова карта с нов номер и нов телефон на изплащане (този път с два панела).

От онзи, първия, Германос се сетиха да ми пишат смс спешно да се явя в точно този офис, за да подпиша нещо. После и ми се обадиха, някакъв договор изтичал, до утре да съм идела. От оператора казаха, че няма нищо такова. Не отидох, но пък запомних, че договорът изтича на 4ти юни.

Примерно месец преди 4ти питах в Internity кога изтича и кога трябва да го прекъсна. Не бяха много сигурни, но казаха да го закрия на втори. И по телефона така казаха операторите. На 31ви май един батко в Internity каза, че не знае кога трябва да го закрия, но за по-сигурно да ида другиден. На 2ри звъня на 123 (защото така ми казаха) и искам код за деактивация. Скарват ми се, ама наистина ми се накараха, защо чак сега го закривам и ми казаха да се обадя на 1516. Там ме уведомиха, че съм вип клиент, разпитаха ме защо искам да го закривам, учтиво отказах всичките 5 оферти, които имаха за мен, получих си номерчето и питах кога трябва да го закрия. Ами… днес (2ри), най-късно – утре сутринта.

Решавам, че след работа (след 7) ще ходя до някой мол да търся Германос, че затварят късно. Заваля жесток дъжд. Извиках си такси до Била (най-близката до сегашното вкъщи). И, о, чудо! На Internity не им работеше касовият апарат. А щом закривам номер на 2ри с договор до 4ти и обща фактура на 5ти, трябвало да се плаща някаква такса :) На другата сутрин ставам рано, нарамвам раницата и право в Била. Оказа се, че не мога да си закиря номера просто така, трябва първо молба да попълня, после ще го закрият. Все едно пък някой може да ми отхвърли молбата.

Ето така свърши нещастният живот на един телефонен номер (добре де, надявам се да е завършил вече), който никой никога не научи, особено аз. Всичко започна зле с/за него и пак така си завърши. Със сигурност всичко това е имало някакъв смисъл и ще доведе до нещо хубаво. Примерно Яна ще си смени оператора :) Разбира се, няма как да позная кое точно ще е хубавото нещо, защото нали са неведоми пътищата. Обаче… да. Някои съдби са си нещастни от край до край.

В случай, че никой нищо не ми е разбрал, поне да послуша хубава музика :)

2 коментара on “Съмнение за орис”

  1. helen каза:

    Това е най-ирационалната история, която можеше да прочета тук.

  2. Svetlina каза:

    Не ме предизвикай. Мога да ти разкажа как майка ми е бременеела с мен.


Твоят коментар

