Трета нощ в новото вкъщи

Мислех да се похваля как най-накрая ми е добре. Как си нарязах домати със сирене и ядох топъл хляб.

Вместо това някой ми влезе през прозореца.

5 коментара on “Трета нощ в новото вкъщи”

  1. Златина каза:

    Ъ-ъ-ъ, не е нищо сериозно, надявам се!

  2. вили каза:

    Хмммм. Канен или неканен?

  3. Svetlina каза:

    Мир и любов, моля! Не беше канен, но се беше заканил да ползва прозорца ми. Пък и още не се е родил тийнейджър, с когото не мога да се справя :)

  4. Bain каза:

    А, така ли, аз защо останах впечатлението че понякога ти е малко трудно да се оправяш с някои конкретни сестри и братовчедки? *подхилва се ехидно*

    Може би просто още не се е родил тийнейджър, който да не може да се оправя с теб, не мислиш ли?

  5. Svetlina каза:

    Това беше преди, но не и сега ;)
    Има много тийнейджъри, които не могат да ме изтърпят, примерно онези, които не могат да играят сантасе или онези, които не знаят да ми лазят по нервите and therefore annoy me :)


Твоят коментар

