Живея си живота аз

Не! Не съм направена за такива жеги! Моето място е пред камина с чаша вино, а не сред локва вода на булеварда.

От друга страна какво е един слънчев удар пред възможността хората да ми видят роклята?И краката и всичко.

Такъв пек е това лято, че още не смея да си пробвам новата фурна. Храня си гостите със сандвичи и студен чай. И сладолееееед :)

Добре поне че на сандвичи го докарвам. Откраднах си една идея от телевизията и мисля цяло лято да продължа в същия дух. Печеш сто филийки, мажеш ги с майонеза с горчица (домашната не ми се получи, сигурно не съм толкова стара, за колкото ме мисли Явор), отгоре редиш някакви неща. Мили получи марули, варени яйца със сирене крема, домати и шпек. После пак филийка, пак неща… и накрая филийка. Боцвам 3-4 половинки шишчета и разрязвам с новия нож. Готово. Толкоз. И много вкусно.

Това, което не се вижда на снимката, е шишчета с препечени филийки, Мили, ваза здравец, бяло вино, студен чай и новата ми къща.

Не! Определено ще се преселя в Лапландия! Ще си имам мъж ескимос, няма да си бръсна краката и ще съм кротко-щастлива и бурногостоприемна (да, така се пише, питайте Павлина).

Уф, мозъкът ми се е разтопил като масло под шапката на Том Сойер.

За да придам поне минимален смисъл на публикацията, ще взема да сложа един въпрос:

Искате да си живеете живота или да живеете дълго?

Отговори се приемат по-долу :)

9 Коментари on “Живея си живота аз”

  1. Bain каза:

    Аз ли? Нито едното, нито другото. Искам да оцелея, да, но без да се старая да правя нещо специално в живота си, но и също така, не искам да живея дълго.

    Така че, Искам ли да живея живота си, Или Да живея дълго?

    Нито едното, нито другото, предпочитам да *****, които се стремят към едното или другото – звучи най-забавно като постъпка, нали?

    ***** редактирано от автора на блога.

  2. Nezzo каза:

    Дългият живот е проклятие

  3. gl0be каза:

    @Bain – http://en.wikipedia.org/wiki/Jellyfish казва в твоя чест следното:

    Jellyfish lifespans typically range from a few hours (in the case of some very small hydromedusae) to several months. Life span and maximum size varies by species. One unusual species is reported to live as long as 30 years.

    И понеже съм убеден, че ти си от необикновения вид, би следвало да доживееш поне до 29 без да си даваш много зор. :)

    @Светлина – като си довършим апартамента, можеш да дойдеш да ни наготвиш студен чай и сладолед.

    За въпроса – като бях на 5 реших че ще се мре на 84. Та по тоя повод искам да си живея живота.

  4. Bain каза:

    Хахахаха, хареса ми сравнението, с такова не ме бяха сравнявали преди, хихихи.

  5. Svetlina каза:

    Яворе, ти сигурен ли си, че си живееш живота, докато обслужваш/поправяш/обучаваш разни други хора?
    Иначе се радвам, когато виждам моите (своите) мъже да водят такива разговори :)
    Глоуб, ако съдим по мнението на момичето над теб, ти си се самопроклел. Понеже вярвам, че си способен на такива неща, приемам твърдението, че дългият живот е проклятие за вярно.
    Личи си кой е завършил ПМГ, а не НГДЕК, нали :)

  6. Frosty каза:

    Въпросът ти е безсмислен. Ако си живееш живота, значи и ще живееш дълго! :) Но първо може би трябва са се даде по-конкретна стойност на „дълго“. :P

  7. Svetlina каза:

    Нееее :) Ако си живееш живота, ще живееш достатъчно дълго, а ако живееш наистина дълго, няма да си живееш живота, нито ад си си живял живота.

  8. Frosty каза:

    Нееее, не е така… Пък и да е… все ми е тая да ти кажа! :)

  9. Svetlina каза:

    А на опаковките на Еконт пише „За да живеете по-дълго, по-често умирайте от смях“, аз да си кажа :)


Твоят коментар

