Образователна система

Утре шефът ще ме пита как е бил уикендът. С гордост ще мога да му отговоря, че през уикенда съм учила английски. Като странична дейност си струва да отбележа, че писах писмо на евентуалния бъдещ университет, намерих си длъжностните характеристики и един супермаркет. Освен това изслушах 50% от фън кол галерията на Globul и вече всяка вечер звъня така.

И понеже съм щедра, заповядайте, попивайте от знанията ми:

8 Коментари on “Образователна система”

  1. vladimir0v каза:

    Кой ще ти е бъдещият университет :)
    И по-важното – в София ли си, че ще се забравим и трябва да се запознаваме наново :)

    Превод от шльокавица – автора на блога :)

  2. Svetlina каза:

    Хм. Сещам се за точно един Влади в София и неговият мейл е друг :)
    Ако си моето магаре Влади, кажи ден и час и веднага хуквам да си те припомням!
    Иначе, прицелила съм се в СВУБИТ :)

    Освен това е правилно поне някой да ми каже браво за това, че съм шпакловала!

  3. Маркуча каза:

    Повече ти се възхищавам за поставянето на контакти :)

  4. Svetlina каза:

    Е, някои хора поставят пък контактни лещи… всеки със занаята си :)

  5. teo каза:

    Браво, че си шпакловала ;) Не е ли to drink Nesquik? Успех с уни-то :)

  6. Svetlina каза:

    Аааа не! Аз го ям!

  7. teo каза:

    Не се ли разкашляш след това? Аз заради това after кашляне почнах да го пия :D

  8. Svetlina каза:

    Ние от ХТИ всичко ядем и всичко пием :)


Твоят коментар

