Не съм ядосана!

Леле! Да смеят само да не ме приемат в тоя университет!

Побърках сто човека, докато ми съберат документите. Издирвах загубен анекс, издаваха ми справки и уведомления, ейчарка звъня на Учебен отдел, големият шеф звъня по адвокати, ейчар ходи до НОИ, моят шеф звъня по нотариуси… 80 пъти качих и слязох четирите етажа до администрацията, 90 пъти псувах целия свят… Накрая събрах всичко. Всичко, ясно ли ви е? Три турдови догоовра, две длъжностни характеристики, едно писмо… Нотариално заверени. И с фактура за платени 44лв. Добре че книжките на университета са само 20лв, колкото е и изпитът.

Да не споменавам пък и че ще уча за изпита. И че съм взела два дни отпуска по тоя повод.

Нееее! Ако не ме приемат, през ден ще получават обаждания за бомбени атентати, а през два – бял прах в пощенски плик. Което ми напомня да изразя и огромната си изненада и потрес, да не кажа даже възмута и огорчение от факта, че пощенските марки вече са левче. Тъкмо всичките ми приятели се изнесоха от града! И какво? Ще пращам колети :) Две писма струват колкото един колет, а в един колет мога да събера поне 200 писма.

Добре поне, че съм кротка женица и до утре ще ми мине възмущението. Айде, до неделя, че утре ще ходя да се пробвам да си подам документите.

Освен това забравих да си сменя личния лекар и сега не трябва да се разболявам до декември. Тъкмо да ми изтече срокът на всичките лекарства. Как така само аналгинът, а?

И тия наеми! Довечера момъкът ще мине да си събере паричките – в 11 и 30! Явно не му изглеждам като човек, който нощем спи. Или като човек, който излиза петък вечер. Както и да е. Стига да си плати режийните, които уж не съществуваха, ще му простя. Този път. Ще използвам гибелния си гняв, за да си взема капарото от бившия хазяин, който забрави да се обади да си ми даде стоте лева.

И като ги взема, ще си купя раница. И ако случайно дадат летен бонус, ще ида на планина. И ще си направя пришки. Което тия дни открих, че не се пише с ж. И изобщо не ме интересува, че Яна не може да дойде с мен в Белоградчик. Ако трябва и сама ще ида. И ако Мили още десет пъти ми каже, че няма да ми идва на гости, ще си карам ролерите сама. Като се науча да не падам много.

Освен това ще си харча парите за глупости. Ще си купя още едни сандали – ниски. И домашен дафинов лист. И билет за Скорпиънс. Само да посмеят тия моите хаймани да забравят да ме вземаааат! Думичка повече няма да им обеля! Освен това обмислям да везма на маминка подаръка, който иска, нищо че струва 150лв.

Ще ги спестя, като сама си поръбя новата пола. И контролите от градксия транспорт много ми помагат да пестя, милите. Тая седмица се прежалих и дупчих 4 билета на вятъра. Ще гледам вече да не правя така.

Което ми напомня… ще ида на кино. Съвсем сама ще ида на кино. Както в 10 клас.

Много ме ядосват разни хора. Особено като не искат да ме водят на кино.

Няма да я бъде тая работа. Сега ще се ядосам, ще се ядосам, много ще се ядосам, казвам ви!

И ще ида пак да си отрежа косата. Супер ме дразни жълтото по върховете.


7 коментара on “Не съм ядосана!”

  1. Maggie казва:

    Кой е университета, за когото жертваш толкоз нерви? ^^

  2. Svetlina казва:

    Университет, та чудо :) СВУБИТ :)

  3. вили казва:

    Ако вземеш и преведеш тази абревиатура, ще те подкрепя!

  4. Svetlina казва:

    Ех, Вили :) Специализирано висше училище по библиотекознание и информационни технологии е и наистина успях да се запиша за изпит. Безмалко да ме върнат, че едното ми писмо беше само на английски… Както и да е, взеха ми 40те лева и така. Чакаме юли за изпит и август за резултати, дотогава внимавайте да не ме ядосвате :)

  5. вили казва:

    Хи хи хи…. Няма! Обещавам само слънчеви дни за теб до изпита! Успех!

  6. Sunny казва:

    Успех на изпита! Той кога е, между другото?

  7. Svetlina казва:

    Охоооо :) Още един адаш :)

    Мерси за пожеланията! Чак на 22ри е – ще го познаете по това, че предния ден съм отпуска и ще изчета всички блогове, за които напоследък нямах време :)


Твоят коментар

