Истинската жена… има забавни хазяи

Имала съм нахални хазяи. Имала съм разсеяни хазяи. Имала съм подли хазяи. Имала съм какво ли не (включително майка), но никога не съм виждала такова чудо.

Дядото на Дейвид е висок и гръмогласен, със сигурност не изглежда като човек, с когото искаш да спориш. С влизането всеки път казва нещо подло :). Как хубавите момичета трябвало да се заключват или колко било хубаво антрето с тия огледала, защото едно красиво момиче трябва да има къде да се оглежда. А след това запява песента за деня. Как примерно аз като „по-опитна“ трябвало да си поговоря с Дейвид, не, не да му давам акъли, но да си поговорим, да му разкажа „историята си“. „Не, не ти уреждам среща, ама ако случайно мине“… Или пък как „тая работа трябва да я върши собственикът“, казано към 14 пъти за 2 часа. Хубаво, ама собственикът е на 20 и надали може да ми сложи комарник, или пък ако може, не иска, или пък, като днес, просто си гледа кефа на някоя вила. И как собственикът ги обичал тия работи – почерпки, кафета, приказки, „не ни кани нас сега“.

Ама кога бил идвал Дейвид, ама той си бил мислел, че ще стои повече… Поглежда ме как си седя на леглото и поръбвам пола, докато варя царевица и коментира с бабата на Дейвид как „истинската жена трябва да готви и шие“.

И всичко на такъв висок тооон. Или казано от другата стая. И смееш ли да отговориш нещо :)

И как ми било хубаво така сама, нали, спокойно и широко. И изобщо колко спокойна му изглеждам… И как сега тия пердета мога да си ги дърпам и през деня, ако имам приятел :)

Изобщо няма да се учудя, ако тия дни видя Дейвид на вратата, понесъл вентилатор за банята или някоя отвертка. Кой знае на него пък какво му причиняват :) Всъщност няма да се разсърдя, ако видя Дейвид на вратата си :) Както и да е, това е от една друга приказка :)

Царевицата я изядох, отивам и полата да довърша, че нали съм жена…

6 Коментари on “Истинската жена… има забавни хазяи”

  1. Мария каза:

    истинската жена знае как се пише отвертка! гот! :)
    спомени го на дядкото :)))

  2. Svetlina каза:

    А неговата какъв асистент му е… :) Подай ми дюбел, пдава. Подай ми чук, подава. Приебри бургиите, прибира ги. Да гледаш как слагат комарник е като да наблюдаваш операция :)

  3. Ivet каза:

    хихих. направо пасторална картинка с тия отверки и царевица, и баба и дядо и липсващ внук, засмя ме:)))))

  4. Yana каза:

    Hihi! Otkrih,che na telefona veche imam net (no nyamam kirilica) i rekoh da te nagledam. Ama hich ne ti e skuchno bez men mai! :) Pozdravi ot planinata! :p

  5. Svetlina каза:

    Здравей, Планина, здравей Ивет :)
    Радвам се, че съм ви забавна :) Само ми е малко нервно какво ме чака на следващата дата за наем…

  6. Sunny каза:

    Страхотен пост! Беше ми много приятно да се запознаем :)


Твоят коментар

