Ученичка

Имаме си фирмен покер турнир. Само дето е онлайн. И на английски.

А аз съм учена на вършечки покер.

Имаме си и награди за победителя и късметлиите, които бият някой шеф.

А аз имам хъс за двама :)

Ще се играе Turbo Sit and Go. Според този сайт това изисква да умея ABC Poker, Blind Stealing и Super/System. В този ред. И всичко щеше да се оправи с половин час четене, ако не ми се налагаше през пет минути да ровя в покер речника и да си превеждам откачени термини като UTG, което за моя изненада се оказа:

The position of the player who acts first on a betting round. For instance, if you are one to the left of the big blind (The larger of the two blinds (A forced bet (or partial bet) put in by one or more players before any cards are dealt. Typically, blinds are put in by players immediately to the left of the button. See also „live blind.“) typically used in a hold’em game. The big blind is a full first round bet. See also „blind“ and „small blind.“), you are under the gun before the flop (The first three community cards, put out face up, all together.).

Добре че е google translate да помага :)

В учебния ми план влиза промишлен шпионаж, както и тайно създаване на фън акаунт в същия покер и изпробване на новите ми умеиня. За съжаление няма да имам време да изпробвам различни стратегии, то и няма огромна нужда, де. Навремето колко кибритени клечки съм спечелила от баща си…

И така… стискайте палци! Хилядата лева няма да ги спечеля, но поне първия кръг искам да мина. Освен това натрупаните знания ще ми  останат за цял живот.

Което не означава, че одобрявам начина за прехрана на онзи мой съученик, който по цяла нощ залага ли залага. Skilled game or not, it`s still gambling.

3 коментара on “Ученичка”

  1. Svetlina каза:

    Много неприятно. Моят шеф отпадна от турнира. Намаляват шансовете ми да бия някой ръководител и да взема 30левовата награда… От друга страна откривам, че противниците ми не са нищо особено, досега само една победа беше заради умения, а не късмет. Една от… 14

  2. Svetlina каза:

    Залозите се покачват. Ако всички жени от моя офис се класираме, мъжете ще ни носят обяд цяла седмица. Две се класираха, оставам само аз :)

  3. Svetlina каза:

    Биха ме, но пък паднах с чест :)


Твоят коментар

