Гневно туристическо

Защо аз мога да стана в 8 без 20, да ви гугълна сайта, да не го намеря, да мина през туристическа търсачка, да няма никакви екскурзии на сайта ви, да намеря адреса ви и там с малки букви да пише, че работите от 10:30? Как точно решихте, че някой може да иде там в работен ден между 10:30 и 17:00? Какво? За да ида на еднодневна екскурзия, трябва да взема два дни отпуска, единия от които за плащане на услугата? И каква е тая услуга, ако не е в моя услута?

И имате късмет, че сте по-добре от другите. Ще помоля шефа някой ден да работя до късно и ще мина да си оставя две надници при вас. За разлика от Бюро Радецки, които нямат никакъв шанс. ICQ-то им не е проработило от четвъртък насам. За сметка на това отговарят на мейли. Като ги питаш еди коя си екскурзия ще я има ли и дали е изморителна, ти казват да им прочетеш сайта наново. А там наистина не пише дали ще я има. Освен това те съветват щом задаваш такива въпроси и си 21годишно офис момиче, първо да платиш за някоя от еднодневните им екскурзии, които представляват… организирнани разходки из Витоша.

На втория мейл, който задава все същия въпрос за дата, никой не отговори. Съжалявам, изгубихте ме. Ако ще ми играете елитарни… никакви туристи не сте. За мен туристи (планинари) са тези, които ти казват „Добър ден“ на всяка тясна пътечка в Пирин, ако ще и да не знаят други думи на български. Едно туристическо дружество не трябва да е затворено и не трябва да гони новите хора!

Сред другите ми любими номера са хората със счупени сайтове, хората, неотговарящи на запитвания и хората, които са обявили какво има в Родопите и че организират ексекурзии, но на които непременно трябва да се обадиш по телефона. Добре, ясно ми е, че тия сайтове не се държат от планинарите, а от някакви бюрократни мижитурки, които никога не са чували за content management, но не може ли поне да имат желание за работа? Мъничко? Когато ви пиша за най-скъпата ви екскурзия и питам дали има едно място, отговорете ми, дори и да няма. Предложете ми нещо друго, друга дата, благодарете ми, че съм ви харесала. Нещо. Ако си мислите, че догодина ще направя грешката изобщо да ви отварям сайта…

Същото важи и за тези, които смятат, че един човек е твърде малка бройка и не си заслужава вниманието. Ами… колкото и прекрасни неща да предлагате, щом не ги предлагате на мен, няма да се възползвам от тях.

Да видим дали сега къщата за гости с най-хубавия сайт ще отговорят на питанката ми. Реших, че нямам нужда от организирано пътуване и предварително платени обеди, щом ще е само за два дни. Поне няма да ми се налага да се занимавам с псевдотуристически агенции. Аман от демокрация, аман от капиталисти!

Хубавото е, че вече имам маратонки и тениска с ДВЕ правописни грешки. Само дето ги поправих с червен текстилен маркер :) Остава да си взема анцунг, дъждобран, раничка Ташев и фенерче и ще съм напълно екипирана. Другото хубаво е никога неувяхващата възможност Явор да откачи, да ме заведе някъде на палатка и да ме забрави там.

Освен това Яна и Кекла да се стягат  да ми идват на гости вече!!! Ааааааамаха!

7 Коментари on “Гневно туристическо”

  1. dzver каза:

    В най-горещите дни е по-приятно да си на височко, отколкото в Белоградчик :-)

    По отношение на анцуга – имай предвид, че памучните дрехи прогизват от росата и дъжда и както ще си с маратонки, може да ти бъде неприятно. Няма да се стопиш де.

    Приятно прекарване :)

  2. Svetlina каза:

    Благодаря, но щом няма да ходя на поход, а на двудневни почивчици, няма да си купувам туристически обувки, въпреки първоначалното си желание. А анцуг ще си купувам точно защото моите са памучни :)
    От друга страна… като няма да съм част от група, нямам и намерение да ставам от леглото преди висчката роса да се изпари :)
    Надявам се в Белоградчик да е прохладно през август, въпреки че всъщност никаква жега не може да ме уплаши след толкова лета по шуменско ;)
    Мерси за поздравите, до месец-два ще докладвам :)

  3. Таня каза:

    Искам снимка на тениската с правописните грешки :-)

    И ако искаш някой, с който да изкараш най-интересните и динамични два дни през уикенда – опитай с Адвенчърнет – http://www.adventurenetbg.com/. Аз поне едно време с тях изкарах едни от най-прекрасните мигове по планините.

    Не знам доколко си проверяват пощата, но телефоните предполагам са още тези – на тях винаги се обаждат.

  4. Таня каза:

    Аха – ама то както е изписано Take Bacil – може да означава, че колекционираш бацили :lol:

  5. Svetlina каза:

    По бюста си :)

  6. kulinarnimisli каза:

    Ха, веднъж организирах екскурзия за колегите, за 2 – 3 дена и исках малко по така. Нещо адвентчър нали се сещаш, не да се напие в един хотел. Както и да е спряхме се на една от фирмите, които си посочила и след 5 – 6 разговора по телефона стана ясно, че са смотани и не ценят клиента и още много неща мога да кажа по техен адрес. Но най – отличителната черта беше, че сме били малко хора. Както и да е изгубийха ни като клиенти. За жалост това е положението в БГ, всеки си мисли, че може да си прави с нас каквото си иска! Аман.


Твоят коментар

