Откачам, а още е сряда

You’re the one that I want. You are the one I want, o,o, oo, honey. The one that I want. You are the one I want want, o,o,oo, honey. The one that I want, you are the one I want want, o,o, ooooo. The one I need. Oh, yes indeed.

Или на чист нашенски…

Йела ми, че ми требваш!

Или вариант 3:

Крушка гръмна,

коридор се наводни,

Дейвид, ела ме спаси!

Нали не само аз виждам как всички фалшиви слънца са се самовзривили, как първичният бульон се е разлял по пространствено-времевите нишки и твори нови начала и спасения? А свръхеговото (свръхегоистично) тълкувание? Една Светлина, във вода до коленете, чака нейния Давид („мил, възлюбен“)… вероятно да я спаси от Голиат, от еретиците, от нея самата. Същия онзи Давид, който се нуждае от младо момиче, което да го стопли на смъртния одър. Да не споменавам и откровения алкеизъм скрит в това уж битовистично хайку :)

Няма да споменавам. Само седя, редя пасианси и чакам. Водата е спряна, коридорът е под вода. Дейвид щял да ми търси водопровдчик. А аз уж канех гости в петък. Важното е, че вчера се запознах с Васка от втория етаж вляво и поне от жажда няма да загина.

Или важното е, че някоя тръба се е изкривила само и само с Дейвид да се чуем преди наема.

Или за да ми натрие носа, който си мислеше, че може сам да върти къща. Се е изкривила, де. Щото не вярвам Дейвид да иска да ми натрива носа :)

2 Коментари on “Откачам, а още е сряда”

  1. Комитата каза:

    Плавателен ли е апартаментът? Една малка софийска Венеция?

  2. Svetlina каза:

    Вече не. Да се надяваме :)
    Пък и щом можах водопроводчик да шашна, ще мога и да се науча да плувам :)
    Сериозно. Препдопалга се, че вече няма да се мокри, но стопроцентовата сигурност хич я няма. Заръчано е, ако видя вода, веднага да се обадя на Дейвид.


Твоят коментар

