Freak on no leash :)

Малко в стил Нийли, ама нищо, на когото не му хареса, няма да чете. Защото ми се случват толкова много неща и си мисля толкова много неща, че просто не искам да ги деля на теми. Аз не съм книга, аз не съм сериал, всичко в тоя живот си има причина, следствие и връзка с други неща, които имат причини и следствия, защо да не мога да говоря накуп за хиляда неща?

Започвам с това, че категорично не одобрявам хора да се забавляват, помъкнали бебето си и една раница! В един момент безотговорността започва да граничи с престъпление. Да тръгнеш на едномесечна екскурзия и да ловиш каруца на стоп из Родопите, да не смееш да си извадиш фотоапарата, но да смееш да не знаеш къде ще спи детето ти довечера… ами просто не може да бъде извинено от факта, че ти много го обичаш това дете.

Освен това има нещо много изкривено в идеята, че докторите функционират като намиратели на болести. Не може да разправяш на хората да не ходят при лекари, за да не им намерят болести. Плюс това болестта не изчезва, ако не знаеш за нея. Или ако не е „намерена“ от лекар :) Криеница ли е това, гоненица ли е?

Другата глупост, която ме задави от смях тия дни… според д-р Емилова не можеш да консумираш месо и да си духовно извисен. Тя намери за нужно и да отбележи, че Хитлер НЕ Е бил вегетарианец. Той освен това не е бил и с розова коса, дай да се боядисаме, а? Както и да е… Не съм аз човекът, дето ще учи трудните хора как да си живеят живота леко, те явно го предпочитат суров.

Същата духовна извисеност съм показала и на изпита в СВУБИТ. Имам 5,25, което означава бал 22,50 от 24. Никой нищо да не казва преди понеделник вечерта! За по-сигурно съвсем ще се скрия от света дотогава – заминавам за Вършец!

Едно е ясно. В Бизнеспарк Младост не може да се прави секс. Слава на всичкото архитект и дизайнер! Асансьорите се движат бързо, подовете скърцат, прозорците гледат към прозорци, вратите са стъклени, стените са картонени.

Имам да плащам 123 лв за вода :) Бабата на Дейвид може и да оправи тая боза – в крайна сметка няма как да са ми отчели 70 кубика топла вода, ако апартаментът е бил заключен, нали? При висчки положения ми се очертава едно хубаво преследване на бивши хазяи, дължащи ми стотина лева, о щастие и радост :)

Не са взели сестра ми за магазинерка, защото някой от нейния (моя) десетхиляден град е казал на собственичката, че тя е бременна (само дето не е). Второто основание е, че тя е студентка и има леля в Лондон, значи всъщност не се нуждае от пари или работа. Ще ми се да видя деня, в който един работещ в родата ще е достатъчен или деня, в който в същия тоя град тръгне слух, че съответната собственичка има сестра-бяла робиня и брат с три ръце. Ох :) Студент – най-богатият вид българин :)

Докато още съм на вълната… оказа се, че моята мила и драга рода пак са тръгнали да ме изоставят. Не мога да разбера защо не го направят наведнъж – в Държавен вестник. Опа, сетих се. Защото сестра ми няма пари за медицинско и чехли, баща ми има да изплаща заем, дължи данъци и къщата ще падне. Не е честно никой да не ми казва, че мама е болна, че ходи наработа или че са сменяли тапети в МОЯТА стая! Същото важи за присъствието и отсъствието на братовчедките ми, датата за юбилейното тържество на маминка и невероятно щастливия факт, че половината жени от семейството ходят да се лекуват при екстрасенс.

Някой ден ще се вбеся, ще изкарам някой сертификат за екстрасенс и ще предрека пълна гибел на всички шуменски такива (също ясновидци, гадатели, врачки, вещери и вещици) при условие, че контактуват с жени от Нови пазар! След това ще изкарам и някой по-ИТ сертификат и ще си го принтирам на тениска. Писна ми да ме питат дали съм сигурна, че ктрл+ес ще запази промените във файла. Не, ще ти форматира флопито!

Не е лошо някой да форматира и банята ми. Душът още е счупен, намерих френски ключ, само за да разбера, че трябва да сменям цялата тръба и днес за капак успях да потроша и казанчето. Чудно ми е дали мога да излъжа тати да ми дойде на гости и да ми ремонтира поредната къща. Имам остра липса на пирони и винтове, както и на човек, който да бърше праха.

И получих анонимен смс с покана за кино. Много се радвам заради което. Тъй че отивам да си търся жълтата тениска :)

Споменах ли, че от два дни съм настинала и че дрехите на С. са ми като роклички?

8 Коментари on “Freak on no leash :)”

  1. Маркуча каза:

    > В Бизнеспарк Младост не може да се прави секс. Слава на всичкото архитект и дизайнер!

    Само не ми казвай, че няма тоалетни или че и техните врати са стъклени :) И защо «слава»? Според мен това си е вопиющо безобразие!

  2. Svetlina каза:

    Освен ако подовете не са подсилени там, а стените – звукоизолирани, сексът ще е по-скоро ексхибиционизъм с елементи на срутване :)
    А си е за слава и почести – помислили са за всички начини да ти сецнат мерака, включително грозните мъже в двора :)

  3. teo каза:

    „защо да не мога да говоря накуп за хиляда неща?“ – можеш и още как, та даже е и много готино :)

    За бала послушно нищо няма да кажа ;)

    „В Бизнеспарк Младост не може да се прави секс“ – good to know :)

    „според д-р Емилова не можеш да консумираш месо и да си духовно извисен“ – заради такива глупусти май някои хора си мислят, че са духовно извисени само защото не консумират месо…

    „Студент – най-богатият вид българин :)“ – що ли отидох в чужбина да следвам, където студентите са последна бръмка на класовата мрежа :D

    „дали съм сигурна, че ктрл+ес ще запази промените във файла. Не, ще ти форматира флопито!“ :D:D:D:D:D

    Приятно изкарване на анонимното кино, аз вчера бях на Inception – интересен е, ама само като за едно гледане според мен.

  4. Svetlina каза:

    Е че ти по колко пъти ги гледаш?

    Иначе… ужасно много си права за нарочно-духовно-извисените :)

  5. teo каза:

    Е, имам си книги за многократно препрочитане и филми за многократно гледане :) Но нали знаеш, различни хора, различни предпочитания и навици за гледане на филми ;)

  6. Svetlina каза:

    Хм… в такъв случай… сигурно пак бих гледала „Принцът на Персия“. Много хубаво подскачаше баткото :)

  7. Bain каза:

    Нека страданието ви бъде вечно. И всички знаят, че Хитлер се е хранил с човешко месо. Само еврейско, за сметка на това, гадният му расист. Аз ям всякакво, това прави ли ме лош човек? Расистите му с расисти.

  8. Svetlina каза:

    Това последното, е потвърдено.
    Имам чувството, че каквото и да ти наготвя, ще го изконсумираш :)
    Иначе съм почти убедена, че Хитлер и мляко е пил и хляб е ял… дай и на тях табу да сложим :)


Твоят коментар

