Ще си оскубя косата и ще си я залепя за мустаците!

Възможно ли е чак такова нещо???

Първо маминка ще си прави рождения ден месец по-рано, за да присъства и леля ми, после ще си го прави в друг град, за да не кани брат си, а да го черпи отделно, после се оказва, че всъщност леля ми няма идея кога ще е в България, щото още не си е купила билети, само й се ще майка й да си празнува рождения ден месец по-рано, после аз ставам задължена да подаря фурна, после ми се обещава, че ще е през някой уикенд, за да мога да присъствам, после ми се казва, че рожден ден няма да има, после ми се казва, че няма нужда от фурна, искала била столове, после разбирам, че трябва да е задължително преди 15ти и след 10ти, а аз разбира се, мога на 11ти и на самата дата, която обаче е Октомври, после излиза, че няма да има никакъв рожден ден, щото съм щяла АЗ да се скарам с майка си, при което баща ми щял да се скара със сестра ми и всички дружно да развалим прословутия юбилей.

Понякога ми идва да си изхвърля телефона!!!

9 коментара on “Ще си оскубя косата и ще си я залепя за мустаците!”

  1. Ваня каза:

    Положението е деликатно, но чак пък мустаци. :)

  2. Комитата каза:

    Всичко звучи толкова неочаквано откачено ;-)

  3. Svetlina каза:

    :)
    Ти още ли поддържаш идеята, че всички, които ме заобикалят, са странни?

  4. helen каза:

    Хаха.
    Кажи на баба си, че рожден ден никога не се празнува по-рано. Носи много лош късмет. Така проблемът е изначално решен.
    Друго предложение – кажи й да си избере датата и да те покани (ако иска). Ти пък ако можеш, ще отидеш. И уточни последно фурна ли ще е, столове ли ще е или мивка. И готово.
    @Комитата какви неща има в реалния живот…:)

  5. Svetlina каза:

    Увидомих ги, че когато и да е, няма да присъствам, няма нужда да се тревожат.
    А това с предварителността не може да надмине лошия късмет, който носи рожден ден без леля ми, която очевидно има планове за септемврийска ваканция… леле, как искам да разбера кое е по-важно от майка й, че да трябва юбилярката да се чуди къде да се вмъква в плана на отпускарката! Или май не искам.

  6. Frosty каза:

    по-скоро не искаш…

  7. Bain каза:

    Всъщност, ВСИЧКИ които те заобикалят са странни. Нищо ново там. А публикацията изглеждаше толкова свързана като тази песен и припева:

    Един брой звезда тунингована идеално
    вика: „Виж сега, искам нещо оргинално!“
    Вика ми:
    „Барни ми припева, давам ти три лева,
    да се видиш у пара!“
    Барнах й припева, ама за три лева – толкова:

    Трима музиканти-канти
    само по тиранти-ранти
    свирят в ресторанти-ранти:
    Тиририранти-тиририранти

  8. Svetlina каза:

    Малчо, радвам се, че ме заобикаляш :)

  9. lyd каза:

    Напомня ми за някои много близки роднини :D


Твоят коментар

