Да ми е честито!

Отделът стана на две годинки. Както и стажът ми във фирмата. По повода обух пола, снимах се, снимахме се и с тортата и генералният изпълнителен директор (да, СЕО си има превод на български) ни благодари и ни пожела успех. Не ни честити, а ни благодари.

Строи ни, изреди ни имената и ни изчерви.

Пожелавам на всеки такъв шеф! Въпреки че за мен той никога не е бил шеф, винаги ще си остане човекът, който ме е научил на половината неща, които мога, човекът, на когото мога да разчитам по всяко време. Другият ни учитело-основател-на-отдела пък щял да идва скоро в България, защото сме му липсвали.

Айде, отивам да си ям тиквичките. И да илЯди отделът!

5 коментара on “Да ми е честито!”

  1. Frosty каза:

    Поне 50, нали така! :)

  2. Svetlina каза:

    Абсолютно! Така годишното увеличение на заплатата от по 12% ще може да се превърне в умножение по 2 :)

  3. Dahmer каза:

    Честито – достигнахте статистическата медиана на средния период за съществуване на аутсорстната фирма в България

  4. Aquawoman каза:

    Да ви е честито! :)

    P.S. Свестен шеф в днешно време си е цяло съкровоще :)

  5. Svetlina каза:

    Е, не баш така :) Отделът е на две, фирмата е по-стара :)

    Водна женичке, а да видиш синчето му какво е красиво… Да беше и 20-30 години по-голямо, цена нямаше да има :)
    Сериозният ми отговор би бил, че съм имала няколко свестни шефа и че такива хора ръководят много лесно, просто защото никой не иска да им противоречи, не намираме причини. Обаче явно тоя урок са го пропуснали в училището за шефове.


Твоят коментар

