Някой Георги те мисли

Будих се в пет да си чеша комарите. Будих се в осем да се къпя. Будих се в 10 да отворя вратата на две циганки, които ме питаха за стари дрехи. Дадох им много малко, щото вече трета чистка ми се получава за тая година. И като се почна…

Някой Георги те мисли, много те мисли. И Димитър. Познаваш ли Димитър/Митко? И магия ти е направена. С ***** вода. А Мария/Мара знаеш ли? Тревожи се за теб. И имаш роднина в чужбина, жена. Изобщо не те харесва. И някой много ти завижда, каквато си хубава, ама много ти е лоша магията. И някакъв изпит ще имаш скоро. Дай едно яйце и стар парцал да ти покажа магията. А домат нямаш ли? Поне глава стар лук нямаш ли? А имаш ли два лева за едно кафе?

Подавам кутия сладки.

А левче за кафенце нямаш ли?

Нямам, то затова и трябва да ходя на работа. Дай да затваряме, че съм по халат, а след 15 минути тръгвам за работа.

И сега си представям как някой ми е разбил апартамента, взел ми е книжките, пастета и чорапите. Сигурно Иван/Пешо/Сашо. И ми е омагьосал душа никога да не се оправи.

Представяте ли си, че може просто да са обикаляли да проверяват кои апартаменти са празни сутрин или да видят в кои къщи има имотни хора?

Поемам дълбоко дъх, пооправям си деколтето и издишам. Всичко е наред. Щом някой ми завижда, значи ми е добре.


4 коментара on “Някой Георги те мисли”

  1. Svetlina казва:

    М. Нищо не липсва. Твърде мнителна ще взема да изляза :)

  2. teo казва:

    „Щом някой ми завижда, значи ми е добре.“ – звучи логично и картинката е просто кефеща. Питането за стари дрехи нормална практика ли е в БГ?

  3. Svetlina казва:

    Ами, да. А в Нови пазар може да те питат и дали имаш някаква работа за вършене, особено ако пред блока има стоварени дърва, във Вършец обикалят по къщите и предлагат да ти вземат старите консерви, или буркани, или стърготини, или вестници… в общия случай изнасяш трапеза в градината и си се забавлявате.
    Също така веднъж в годината задължително минават калайджии, килимари, изкупвачи на капачки, продавачки на свещи…

  4. […] Някой Георги те мисли […]…


Твоят коментар

