Разочарована

Яворе, ако още веднъж кажеш, че блогът ми постоянно крещи как не мога да си намеря мъж, ще те набия със собствената ти пръчка!

Може ли да се нарече приятел този, който има абсолютно грешна представа за теб? Може ли да се нарече интелигентен този, който не знае разликата между търсене и намиране? Можеш ли да наречеш мъж този, който идва, изяжда ти храната, разпитва те за друго момиче и решава, че може да си наруши обещанието и да те остави сама в апартамент с плъх? Тц. Можеш само Явор да го наречеш.

Колкото до моето нетърсене и ненамиране на мъже… ходи се гръмни :) Сега, ако бях нескромна, щях да ти кажа, че колежка отказва да сме в една стая, защото щяла съм да й водя много мъже. Добре, че съм.

И изобщо не ми се подхваща темата за това как според теб съм несериозна и с недооформена личност. И как ако съм била в ситуацията на *****, щяла съм да съм много по-несериозна от нея. Предполагам, че за теб сериозен и несериозен не са това, което са за останалия свят. В такъв случай си отбележи, че съм толкова несериозна, че няма шанс да се озова в нейната ситуация.

Между другото, сосът, който не можа да познаеш, беше от лук :) Съжалявам, но предположението ти за малини и забравих-какво не важи :)

Задушаваш в олио кръгчета стар лук и червен лук (с малко сол), после доливаш вода, после червено вино, като се изпари, бяло вино, като се изпари изтърсваш нарязан на малки късчета лимон и много копър, доливаш още вода и пордължаваш да задушаво-сгъстяваш.

И не забравяш, че се консумира с риба :)

10 коментара on “Разочарована”

  1. Bain каза:

    Може ли някой, който единствен не е нито блокиран, нито одобрен, а само му се преглеждат коментарите, преди да му се пуснат, да се нарече нормален? Не, само Явор.

    Сосът не беше лош. Но да, нямаше да позная, че е от лук. Малини и грах предположих, и даже мисля да видя дали да не пробвам нещо подобно да си направя.

    Значи, лук. Хъм, хъм. Лук, лимон, два вида вино, вода, задушаване, придобива цвят на малина и аромат на грах. Трябва да се признае, че ако тръгнем да експериментираме и да лъжем хората какво всъщност сме направили, може да спечелим много.

    Също така, по-оформена си от някои, за които сме говорили, доста даже. Никога не съм казвал, че ти не си оформена като характер, добре си в това отношение. Това, че от време на време не си сигурна какво искаш, е сравнително нормално. Виж, това, че си изключително егоцентрична е съвсем друго нещо. Също така, стегни се. Идвах много преди да ми трябва информацията, и разговора все пак стигна до теб. По изключение ми беше полезна, и сега си тръгнала да се оплакваш? Лигла.

    Я.

  2. Ворце каза:

    Кога най- накрая ще се вземете с този Явор и ще престанете да огласяте интернет пространството с вашите пререкания?! :))))
    Вече не сме в училище или детската градина!
    Яворе,
    отиди и убий плъха + останалите гадини, превземи царството и принцесата!

    П>С>
    И мен ме е гнус от плъхове, ама когато ми се наложи, ги трепя. Помни, е се борят до последно и хапят зверски.

  3. Svetlina каза:

    За пред съда: Явор още е в училище :)

  4. Bain каза:

    *ухилва се*

    Да, затова репликата на Ворцето е много забавна. Ама, че ние кога сме започнали да ги огласяваме интернет пространствата с нашите преракания? Не сме изобщо.

    …Плюс това, аз обичам животинките по принцип. По-скоро ще убия принцесата и ще си направя ферма с мишлета.

  5. Svetlina каза:

    И мишлетата ще ти изядат ушите :)
    Гад малка такава, осъзнаваш ли, че отново си понижен в дечко? Ама в най-обикновен дечко. Което съвсем не значи, че ще те извадя от спам-списъка. Докато не се научиш да огласяш Интернет пространството с правилните изрази.

  6. Bain каза:

    *свива рамене*

    Не разбирам опита да ме накараш да се почувствам малък. Или се опитваш ти да се почувстваш стара? Нещо не се получава. Не се чувствам млад, не се чувствам и стар. Чувствам се добре. Като в онази готина реклама по фокс лайф, която вече не дават. „Някои виждат чашата като полу-празна. Други, като полу-пълна. Аз ли? Аз съм жаден.“

    Винаги можеш да си нещо различно от това, което виждат другите и искат другите, или различен от двата. Предполагам, че донякъде ми завиждаш. Не е лесно винаги лесно да ти липсва и да не знаеш как да направиш нещата така, че да са добри за самия теб. Аз съм великолепен, и не мога да се оплача от нищо. А ти? Ти не спираш да правиш обратното. Статията ти не е заради ревност, както би предположил небрежния читател, а е за завист. Защото виждаш всичко, което искаш, да го притежава някакъв чалнат гологлав тип. Което е добре за теб. Глупавите хора ме презират. Виж, умните се научават да ми завиждат. Явно си умна. Но пък, от друга страна, умните хора ме харесват още по-малко.

    Предполагам, че потенциалното приятелство, на което си се надявала, приключи. Не съм особено изненадан. Не би трябвало и ти да бъдеш. Казах ти, че Бейн не се сприятелява с никого, но ти трябваше да се опиташ, да видиш дали може да бъде опитомен, нали? Ех, както и да е.

    Въпреки всичко, никога не затварям телефона на потенциални клиенти. Ако ти потрябва нещо сериозно, знаеш кои картички да извадиш. Знаеш и на кого да се обадиш. Ако си готова да платиш цената, разбира се.

    Бейн Хартайм

  7. Svetlina каза:

    Малък сладък пъзльо :)
    От друга страна си е облекчаващо да се отърва от коментари, държание и хора, пречупващи всичко през а-какво-ще-си-помислят-другите.
    Ако ти е трудно да повярваш, че хората могат да са откровени и откровено разочаровани от теб, значи наистина си на 18.
    Което по никакъв начин не е свързано с моята възраст. Зарежи сравненията, comparaison n’est pas reason.

  8. Eneya каза:

    Това по принцип хората си го пишеха в чатовете, в лексиконите, говореха си го по телефона.
    Еххх, акселерация…

  9. Svetlina каза:

    Аха. За да може след две-три години брат му или някой със същата липса на мисъл за другите да ме разочарова. Не, мерси.

  10. […] Разочарована […]…


Твоят коментар

