Питат ме как съм

Днес вече 5 човека ме питаха как съм. А аз съм много добре :)

Цялата съм покрита с котешки косми, нито един комар не ме ухапа тая нощ и се събудих напечена от слънцето. В леглото на Мили.

Снощи се класирах втора на монополи (при това играчите не бяхме само двама). И за първ път ядох маскарпоне. Вчера гъделичках Божката и правих баница на Яна. Днес имам торба домати и краставици и каквото и да е планирала Яна, ще направя картофени кюфтета. Трябва да измисля как точно да се случи, но утре искам да си взема някое парцалче за компани трипа. Трябва да е станало ясно, че сряда пък съм на компани трип :) А в четвъртък с Мили ще се разхождаме, като в плана ще включим и закупуване на поредното фантастично алманахче :) (препоръчвам всеки да си вземе!). А в петък ще си направя зоопарк :) Котка, заек, цвете хищник, бебе и Яна. Ако готвим през ден, на Яна й се пада да готви тогава, тъй че щастието ще е пълно :) О, и освен това по онова време вече няма да имам плъх, душът ми ще е оправен и изобщо… кой е като мен :)

О, а някой си има нов сайт с рецепти :)

6 Коментари on “Питат ме как съм”

  1. Frosty каза:

    Е, как какво съм планувала… Ще въздишаме по готиния къдрав батко (който май дори на теб не ти е батко :))

  2. Frosty каза:

    Мммм… проверих… продължава да си е с титлата „батко“ и за двете ни. При това съсвсем официално! :)

  3. Svetlina каза:

    Хахахаххахаха :)
    Може и да си слон, но не си класически слон :) Липсват ти паметта и страхът от мишките :)

  4. Bain каза:

    Щом те питат как си, значи нещо не ти е наред. Щом имаш 7 смайлита при 12 изречения, пак нещо не е наред. Обикновено некадърните, преиграни опити да успокоиш някого, че си наред, водят точно до обратния резултат – всъщност, този някой ще започне да смята, че си по-зле, отколкото всъщност си.

    ****************************
    (и малка редакция от автора)

  5. Svetlina каза:

    Не знам дали ти е хрумвало, но някои хора поздравяват искрено, а други дори се интересуват искрено. От мен.

  6. […] Питат ме как съм […]…


Твоят коментар

