Шовинизъм или патриотизъм?

Или обикновена дребнавост? Нарцисизъм? Елитаризъм? Ненавист? Страх? Лош вкус?

филипински блог чарт

В случай,че някой все пак реши да се регистрира, отговорът на загадката е „mainit“, защото огънят е топъл, а не студен.

Сега… по-добре никой да не пита как съм попаднала на тоя сайт, как съм намерила отговора, каква цена съм платила за него и защо блогвам в 3 през нощта. Хубаво де, някой може да ме пита за последното, защото в момента съм много, много, много щастлива :)

–––––––––––––––––––––––––––

И на това попаднах. Ако някой има свободни час и половина :)

3 коментара on “Шовинизъм или патриотизъм?”

  1. Klim каза:

    Е то голяям зор да го пуснеш през транслейт на Automatic, да прочетеш The fire is cold or hot и да напишеш второто. И стига се съревновава с филипинките и техните секс блогове, там това си е бизнес, не си пъхай жълтото носле.

  2. Svetlina каза:

    Транслейтът казва така, след като го ъпдейтнах :)
    Освен това не винаги истината се крие онлайн – по едно време в Уики пишеше, че българите били завладели Филипините, няма да ти кажа по чия идея ;)
    А ти откога си ме заменил с НЯКОЛКО филипинки?

  3. […] Шовинизъм или патриотизъм? […]…


Твоят коментар

