Вторници

Купих си метла, обаче тялото ми ме усети и реши да проспи всичките ми 10 часа вкъщи. Едва смогнах да облека тениска, да извадя един питбул от хладилника и да се напъхам в таксито. На това отгоре гадта му с гад (още говоря за тялото) е решила и на това да се противи и така и не се разсъни. Обмислям да се/я натъпча и с капучино. И после да счупя прозореца и да скоча във фонтана. Ако заспя по средата, никой няма да може да ме прекъсне. По средата на фонтана, не на плана.
Да има късмета и довечера да ми се прави на шеф! Крайно наложително е да измета, да измия пода и съдовете и да гледам някоя серия за любимия ми вампир. Си вампир. Не че е мой, ама съм подлог.

А шефът ми подари две… играчки. Приличат на жълто и розово дяволче, трябвало да си ги държа на клавиатурата – жълтото в добрите си дни, розовото – в лошите. В момента обаче се съвокупляват на капс лока – розовото е скръстило ръце под главата си, жълтото е върху него и се мъчи да свърши нещо. Или да накара розовото да свърши (нещо).

Между другото… имам 6 дни да си платя тока, после ще режат. Добре че единият се пада събота, може и да успея да стана преди края на работното им време. О, да не забравя и водата да платя.

Освен това явно съм надраснала всички книги са самопомощ, философия, психология, мантри и анализи. Страшно са ми скучни и безинтересни. Особено 451 по Фаренхайт. Мили да не се обажда, не е защото в нея няма секс. От месеци се опитвам да я преглътна тая книга и не ще ли, не ще. Не ми е интересно да чета мислите и изводите на лирическия герой :) Не защото са такива, а защото са предложени абсолютно смялно. It`s as if  I can`t make up my mind on my own.

Всъщност силно е възможно точно заради тая книга още да ми се спи. Не се шегувам, нещата са трагични. Дотолкова не съм на себе си, че даже и гладна не съм.

Ще се мре. А толкова исках да стигна етапа от живота, в който спиш в старчески дом и от време на време се будиш, за да играеш белот и да ядеш бяла кашичка с накълцано пилешко.


5 коментара on “Вторници”

  1. helen казва:

    регистрация на дебитната карта в ипей – всички сметки се плащат с лекота. може и преводи да правиш без да мърдаш от вкъщи

  2. boredmi казва:

    Не ти трябва и ипей – давай направо през банкомата/онлайн банкирането. Според мен достигна апогея на екзистенциалната си криза, май лав – ноу секс, ноу фън…. което явно си го знаеш и без моя скромен принос. И поради което ще получиш от мен и морето картичка с мноооооооооого задници!

    П.С. Защо в Созопол винаги „ОбектА е под видеонаблюдение“?! О, подлог на душата ми и съществително на ръцете ми…

  3. Svetlina казва:

    Ама аз обичам да мърдам. Понякога :) Просто цялото това плащане на сметки преди 7 и 30 ми идва малко изморително :)
    И не мога и през банкомата – Пиреос явно са скарани с всякакви услуги различни от внасяне на парички.
    Освен това животът ми е пълен със секс – куклите в момента мейкаутват много успешно. Шефчето се пробва да пита какво значи това настроение, аз му казах, че съм on strike. Ни съм окей, ни ми се воюва.
    Абе… аз тая картичка със задниците съм я виждала в Онда, да не е от безплатните? О, допълнение на видеонаблюдението ми :)

  4. helen казва:

    https://www.epay.bg/?page=front&p=front_bank
    piece of cake е цялата работа. пиреос е тук

  5. Svetlina казва:

    Много добре съм запозната с онлайн банкирането на Пиреос и съдейки по него, не смея никъде да се регистрирам. Толкова често няма връзка с моя издател, че и по банкомати не ходя вече.
    Но пък си платих тока. 10 минути преди отварянето бях на гишето, изчаках опашката, подадох пачката и така :) Някой обаче ще трябва да ми обясни къде е логиката да връщаш клиенти, щото нямаш да им върнеш 9лв.


Твоят коментар

