Да се отбележи, че е есен!

Смених шапката на блога, ходя на работа с шалове, пера чорапи, завивам се с одеяло, върна ми се меракът за готвене и кихам. Обожавам есента. Но за обожанието ми – друг път.

Не съм в настроение за дълги публикации, всъщност за нищо, което заема повече време. Дали защото в офиса ми дават все по-дълги занимавки (дълги и скучни), дали защото денят започна да се скъсява, дали просто така :)

Ама някакси не вървеше да не се обадя, че съм добре, че в събота отивам във Вършец да изровя дебелите дрехи от гардероба и че ми показаха две хуууубави песни :)

Ах, да, един псевдо съвършен батко от Скайп ми каза, че имам много развинтено въображение, че за нищо не ми вярва и че има 10 акаунта :) И го блокирах :) Ако някой случйно се сблъска с Иво от София, на 33, с хубав myspace профил и още по-хубави снимки от целия свят, търсещ дамата в момичето, да му прати много поздрави от мене :)

4 коментара on “Да се отбележи, че е есен!”

  1. keklanka каза:

    Да бе адашката, напоследък и на мен не ми се пише, нито се заседявам пред компа, лекувам се отново с труд и творчество, сега се развихрих обици да правя, радвам се, че си добре. Относно есента и аз я уважавам, все пак е сезонът на скорпионите, и вземи да разкажеш повече за обожанието, когато ти дойде мерака :)

  2. Svetlina каза:

    Чакам го тоя мерак, чакам го :) През това време не скучая, де :) Предвид, че пак ми се потроши тоалетната, пак я оправиха, а хладилникът ми е пълен с прасковена тортопита :)

  3. helen каза:

    като намериш някой, търсещ момичето в дамата, махни си ръцете от него и ми го прати!

  4. […] така :) И защото обожавам есента. И защото от вчера ми е ама много есенно :) Първо да си кажа, че от 1 октомври градският […]


Твоят коментар

