Завърнах се от Царството на рецептите :)

Три дни лежах по корем, слушах Радио 1 рок и четох тайни рецепти за дамски каприз, негърски кекс, икономичен кекс, ефектен кейк, скалички, жълъдчета, бърз щрудел ІІ и, разбира се, туршии и ликьор. Запознах се със спецификите на почерка лелин, мамин и маминкин, четох неща писани с фулмастери върху фискални бонове, както и изрезки от списание „Работничка“ и много, много, много се усмихвах :)
Много беше хубаво :) Върнах се във времето, когато пудрата захар е била „пудра“, амонячната сода – в шишета, киселото мляко – в бурканчета, а маргаринът – халварин. И когато белтъците са се разбивали на сняг, ама на ръка, на печката и само от майстори :)

Онова хубаво време, когато хората са си разменяли рецепти за курабии и рула, вместо брошури за супери. Когато еклерите са били домашни, а толумбичките – тиквени дръжки :) И когато маминка ми е записвала рецептиие за туршия на всичките си колежки, на листи от ДЗИ :) Леле, колко съм си играла с такива листи навремето :) Главната счетоводителка искаше да се оженя за сина й и ми даваше да рисувам, колкото си искам. Но аз нямаше да се оженя за него, защото беше много голям :)

Освен това нашите ми разказаха, че когато момче ме целунало за пръв път, баща ми ме питал кой ще ни пере гащите и аз съм отговорила, че той ще пере неговите, а аз – своите :) И намерих един сценарий за детско представление (аз, естествено, съм била водещата) – Батман, Супермен, Пепеляшка, Снежанка… и Мъжество :) Най-малкият от сюрията дечурлига е играл Мъжество :)

Много, много, много беше хубаво :) И ходих по разходки, и прибирах домашната вегета в бурканчета, и гледах „Мумията“, и си пренаредих библиотечката, и си прибрах всички шапки и шалове в София :)

5 Коментари on “Завърнах се от Царството на рецептите :)”

  1. lilia каза:

    Айде стига ,че яхнах метлата.Ей сега ще дотърча и оня замръзнал ирландец, дето 3-4 пъти исках да му запаля огъня и все рестарт трябваше да правя, не зная кой после ще го гаси.Опърлиха ми се шушоните и ръкавичките и перушините.Всичко се опуши в къщи, те за рецепти ще ми приказват.

  2. Svetlina каза:

    Не разбрах защо има ирландец вкъщи, но какъвто и да е случаят, новата ми рецепта за малиново вино със сигурност може да помогне :)

  3. mirinka каза:

    Ох, много хубаво!

  4. Ivet каза:

    Така ме усмихна:)))

  5. Svetlina каза:

    Ама моля, пак заповядайте :)


Твоят коментар

