Аз веднъж да наготвя…

Глупаво малко дете! Само такъв човек няма да оцени поканата за вечеря и няма да предупреди, че се е отказал. И то не каква да е, а постсоциалистическа трапеза в Дружба2 :)

Или май не толкова пост :) Много се гордея със способността си за два часа да подредя къщата, да наготвя и да се среша. А тоя път надминах себе си – 15 минути преди уговорката каната със сок беше приготвена, ледът – в камерата, храната – подредена и изпускаща пара, даже салфетки не бях забравила да купя.

И той да си изключи телефона и да ме накара да го чакам като пълен идиот. Добре че на 60тата минута седнах и изядох гнездото. И сто кила салата. И още по-добре, че нямах алкохол :)

This slideshow requires JavaScript.

Мдам :) Вече е доказано, че мога да правя гнездо :) И че не мога да правя снимки :) Онова, дето никой не знае какво е, е три вида сос, най-хубавата горчица на света, пушена майонеза и кисели краставички. А салатата е макарони, зеленчуци, шпек, два вида майонеза и малко извара. Колкото и странно-страшно да звучи, много е вкусна. Да си призная… по е хубава от руска салата :) А и аз днес съм самата скромност ;)

–––––––––––––––––––––––––––––––––-

Между другото реших да си пооправя шарената колонка на блога :) Много добре се  получи, мисля аз :)

6 Коментари on “Аз веднъж да наготвя…”

  1. wascop каза:

    Аааа не!Такъв идиот е този който те е накарал да чакаш.
    Така ли се похабява ядене бе?
    Вземи мен!Аз ще изяждам всичко което приготвиш :D
    Имаше едно време(като спомена социализъм) един лаф:
    „Най обичам боба,леба и да еба!“
    Ти не само си сготвила по-питателно от боб и леб(макар че е трудно да се каже),ами и самата ти си била готова да му се поднесеш на тепсия,а той не е дошъл.
    Мила,при мен тия работи ги няма.Изяждам си яденето и право в леглото…:D

  2. Svetlina каза:

    :) Е, не е вярно това за тепсията, той си знае, че ми е като братче :)
    Иначе… вземам те, и без това тая година смятам да нижа чушки, за да ги пълня с боб по Коледа :)

  3. wascop каза:

    Айде да се вземеме наистина!Ако не за друго то поне да си готвиме.
    Само това с низането на чушки малко ме притеснява. :D
    Но извън кръга на шегата,аз наистина мога да готвя,ако се вземеме със тебе ще се редуваме да готвиме всеки своите си специалитети.Аз съм леко чревоугодник,а за най-голямо щастие това не ми вреди по никакъв начин.Каквото и да изям метаболизма ми е такъв,че отгодини не мърдам от 66-68 килограма.Така,че ако има много храна не би било никакъв проблем!

  4. Svetlina каза:

    Не ми трябват на мене готвачи, а лапачи :) А борец-скакалец съвсем никаква работа няма да ми свърши :)

  5. wascop каза:

    Ееее хапвам си стабилно и не съм чак такъв борец,като ме нахраниш душата ми с памук може да вадиш :)

  6. lilia каза:

    Я па тоя с това право черво- само хаби храната.Вари го, печи го все рагу и дзъбье.Къде барабар Петко с мажовете.Аз си говоря за друг случай.Ама това НЕТА -все любопитни погледчета .Невероятно колко такъв народ имало…


Твоят коментар

