На война като на война

Искам такъв батко:

Силни, сръчни ръце, неуморни също. Да разбира от дума, от заповед също. И да има хубав truck. И да ме обича също :)

И да може да ме локализира, окупира, превземе (и очевидното – разглоби и сглоби :)). Което не е чак толкова трудно – дружбенските тераси с нанизи червени чушки не са чак толкова много. Или пък може да направи засада пред любимия ми магазин за порцелан и стъкло – ще ме познае по невъзможността сама да си нося сервиза. Което доста ще улесни окупирането, пък и дава малка идейка и за превземането, нали ;)

Разглобяването също няма да е трудно. Новите ми обувки са с лепенки :)

А ако трябва да съм докрай искрена, за мен изразът „мъж в засада“ винаги първо ще извиква образа на Джейсън Борн. Не актьора, а героя от книжката, барабар с моята представа за него. Което поставя и един доста сериозен IQ критерий за господин бъдещият ми завоевател ;)

5 коментара on “На война като на война”

  1. Ворце каза:

    Познавах един такъв. Поправи бронетранспортьор с кофичка за кисело мляко. :) Но вече си е намерил кого да разглобява и сглобява. ;)
    Такива екземпляри трябва да ги провокираш, за да те окупират, а това е доста трудно, защото са обучени да не се поддават на провокация и да бъдат изключително хладнокръвни.
    Ще ти отнесат сервиза в къщи барабар с теб на ръце, след коет ще отдадат чест и ще се оттеглят… :)

  2. Svetlina каза:

    ХАхаха :)
    Навремето братовчед ми беше написал в моя лексикон, че иска да стане шофьор на БТР :)
    Иначе провокацията е лесна – ще му покажа как се ремонтира радиатор с яйце :-Р
    Мен хладнокръвен не може да ме носи – попътя си сменя характеристиките ;)

  3. Маркуча каза:

    Хъм, хъм… ти убедена ли си, че би се качила на truck, дето ламарините му падат с погед? Освен това тия фокуси стават с военна техника, която е проектирана да вози дървено и да се обслужва просто. Романтичното увлечение по такъв truck няма да трае дълго.

  4. Svetlina каза:

    Моят опит говори, че никое романтично влечение не трае достатъчно дълго за мен, също и че повечето trucks са дървени :) Като ще е така, поне техника да има ;)

  5. lilia каза:

    Пак съм сериозно предизвикана.Днес съм засипана с ръкавици.А ръцете ми вързани .Питам се докъде ще стигнем така игривичко?Ще разбием задницата на техниката и после…на реглаж , смяна на ябълковидни болтове и т.н. Да не говорим за ремъци и скоростни кутии.


Твоят коментар

