Нощният ми живот съществува!

Много интересни разговори се водят между братовчедки, невиждали се от години. Разпитваш другата откога е руса, питаш какво учи, за да откриеш, че е завършила, слушаш истории за това как съвършеното й гадже-капитан-в-английската-армия й е взел любимото й цвете/шампанско/музика и се чудиш кое пък ще да е това цвете+шампанско+музика. И междувременно мерите улиците. Намирате подарък за Яна (която никога няма да познае какъв е), намирате ресторанта (от третия опит), изпивате по едно голямо Шшшуменско специално, разхождате се до лятното кино, после обикаляте НДК до пълно замръзване и… и премествате бърборенето в Чил аут :) Мелба с Бейлис е идеален завършек на всеки girls-get-together-night-out :) И стандартното тичане след трамвай :)

За който се е чудел… според нея първото бебе ще е или на моята сестра, или на нейната. А според мен или тя, или аз ще ударим джакпота :) Нейната логика е, че малките толкова акъл имат, моята е.., че малките толкова акъл имат. Поживем, увидим :)

Много шашава работа. Обичам си братовчедите, но не знам защо :) Някакво такова… интуитивно ги харесвам, знам, че мога да им имам доверие, знам, че ще ги прегръщам всеки път, когато се видим, но и знам, че не се познаваме. Колко пъти сме амкали халва заедно, колко дрехи сме си доизносвали и… абе, миналото ни е сериозно обвързано. Но не мога да кажа кой какво е правил последните години. Чие сърце са разбили, кой се е скарал с родителите си, кой е бил нещастен, кой се е влюбвал, кой е хващал пневмония, кой се е изплашил от земетресенията.

Може би така е добре. Така винаги ще си се обичаме и никога няма да се разочароваме един от друг. Няма да се караме за глупави външни неща като политика, музикални стилове, футбол или хранителни режими. Това ми е най-големият ужас – в 7 клас видях семейство, където се караха за политика, ама наистина се караха. Не спореха, направо война водеха.

Между другото… това лято само две вечери съм се разхождала из „центъра“ на София. А е наистина хубаво. Ох :) И и двата пъти ядох сладолед :) Някак се губи сладостта, когато си сам. Поне в едната посока трябва да си имаш другарче. Според мен.

Обаче има шанс утре пак :) Кой е канен на гудбай парти? Кой, а? :)

5 Коментари on “Нощният ми живот съществува!”

  1. Frosty каза:

    Брех! Така като ги дрънкаш, чак на мен ми залипсва Софията… Опитай някой път да се разходиш в центъра в 4 сутринта. ЖЕСТОКО Е!!! Просто все едно не само си в друг град, ами и в друга Вселена! :)

    Иначе… ми ще се харесвате я… Все пак сте от една природа. Някои връзки, дори да искаш не можеш да ги скъсаш докрай за добро или зло. Ако не друго, поне хубави спомени остават, а това е адски много всъщност! :)

  2. Svetlina каза:

    Не забравяй, че първата ми нощна разходка из София беше с тебе. Графа беше в ремонт и вървяхме по средата :) И получих роза :)

    Мдам, сигурно е като с външните прилики, не сме еднакви, но все ще се намери нещо общо, ако ще и мъничко да е :)

  3. wascop каза:

    I’m baaaaaaack!

    „Между другото… това лято само две вечери съм се разхождала из „центъра“ на София. А е наистина хубаво. Ох :) И и двата пъти ядох сладолед :)“

    Tова като го чета и ми напомни за един виц.

    Срещнали се двама гейове и единият казал:
    Четох някъде,че яденето на чесън увеличава потентността.
    А другият отвърнал:
    Това не е вярно днес изядох няколко скилидки чесън,а ме ***** само два пъти. :D :D :D

    Ако можеш да кажеш какво съм имал впредвид с него,ще ти се махна от главата или каквото там искаш,да те оставя на мира.
    Обаче ако не може да познаеш и ти разкрия връзкта и на тебе ти стане смешно или забавно,разбирайки смисъла ще ми обещаеш,че ще се срещнеме,ще ме нахраниш едно хубаво и ще правиме други все хубави нещица :)
    Съгласна ли си?

    –––––––––––––––––-
    бел. авт. – този коментар се нуждаеше от няколко звездички :)

  4. Svetlina каза:

    За съжаление не мога да позная какво имаш предвид :)
    Колкото до сделки с мен… трябва да се постараеш още ;)

  5. boredmi каза:

    Wowowowascop! Ти представяш ли си… ако вземеш да научиш правосписа и пунктоацията…… ПАК не бих те ******! Невероятно, а? А сега чакам „публичното“ си „очерняне“, както и червената си буква. Kiss-kiss!


Твоят коментар

