Неделя сутрин

Първо да си измрънкам, че ако напиша публикация и й сложа име чак най-накрая, Уърдпрес губи целия текст и публикува нещо празно. На това отгоре го разбрах от втория опит. Не беше лесно, предвид че преди не правеше така.

И второ да уведомя света, че днес ще ходя на пикник :)

Понеже от две години никой батко не ме е водил, тоя ще намаже домашни кренвиршки, сладко-солени банички и каквито плодове намеря в магазина :)

И понеже той не ми чете блога, мога предварително да си сложа картинки :)

Картинка номер 1 – Мумии :)

Картинка номер 2 – моят вариант на банички с камамбер :)

Картинка номер последна – оригинални банички с камамбер:

Още не съм ги опитала, но се обзалагам, че баничките със сметаново сирене и сладко от ягоди са по-хубави :) Аз, като истински готвач, ще си пробвам храната чак следобед – на пикника :)

Между другото… не мога да си представя по-хубава неделна сутрин, особено след 8 дни лекции :)


One Comment on “Неделя сутрин”

  1. Svetlina казва:

    Аз да си кажа, че баничките станаха много хубаво :) Баткото май три омете ;)


Твоят коментар

