Крайно неприятно

Ставам рано, автобусът закъснява с 20 минути. Цял ден се мъча в училище с един сложен предмет, бирата не помага. Прибирам се вечерта вкъщи – студено ми е. Идва хазяйчето – прекъсва ми обяда. Сядам да си прегледам блога – спам до спам. Хващам се да търся рецепта за гостито довечера – баткото още не се е обадил да потвърди. Изведнъж ми хрумва, че трябва да си приготвя сака за Вършец, плаче ми се. Студено ми е, не ми се подрежда нищо, не ми се чака някой да се обади, най-малко пък ми се къпе. Искам да си легна и да си чета книжки. И прането не ща да сгъвам! И няма пък! Отивам да лягам, ако се обади, да се обади пак през октомври!

Ааамаха!


2 коментара on “Крайно неприятно”

  1. Svetlina казва:

    Така :) В 11 бях събудена. Все пак ще се готви овчарски пай утре.
    И някаква буболечка ме налази, та я преследвах в леглото, после пих противоалергично хапче. Сега чакам да ме унесе зодаковата дрямка :)

  2. […] Крайно неприятно […]…


Твоят коментар

