Сутрин рано

Аз съм момичето, което слезе от влака в 6 и 18, качи се на автобус, вървя в дъжда, пусна пералнята и отиде на работа.

Аз съм момичето, което си плаща сметките в последния възможен ден, но пък със специално разрешение от шефа да закъснее за работа.

Аз съм момичето, което стои пред компютъра до след полунощ, за да направи презентацийка със снимките от седемдесетия юбилей на маминка (или седми?).

Аз съм момичето, което става в осем, закусва със супа, прочита десетина блога, преглежда няколко обяви за работа и си обува бели 3/4 чорапи с шарка отстрани.

Аз съм момичето, което се завърна от обиколката на родината. Живо, въпреки нечовешки многото пътуване.

:)

О, и съм каката на най-лошия фотограф на света :)

3 Коментари on “Сутрин рано”

  1. вили каза:

    :lol: :lol: Много слънчево звучиш в това есенно и дъждовно време…

  2. Svetlina каза:

    Щото още не съм се разпяла :)

  3. […] ми се струва :) Пореден нощен влак, в София заварих дъжд и симпатичните 7 […]


Твоят коментар

