Токчета

Имам си нови обувки. Първите ми токчета.

В това време сексуалният ми живот е беден. Мъртъв. Току що гледах филм, в който тя твърдеше, че умира, когато е с него. Мен няма кой да ме убива, може вече да съм умряла, знае ли човек.

Аз, дето мога да повярвам във всичко, аз, дето мога да си представя всичко… изчерпах се. Когато вечер изгася лампата и се пъхна под одеалото, когато сутрин се будя от жега и си събличам горнището със замах, събота следобед, когато ме налегне скуката… нада. Нямам за кого да си мисля.

Вече не си представям как Грег идва при мен, не си представям как онзи батко си спазва обещанието и се пъха под душа ми, не си представям непознатия от автобуса… Празно. Нищо не може да ме развълнува. Преди си спомнях за Калоян. За ****.  Нищо. Вече нищо не ми действа.

Вече не вярвам в интересни мъже. Не вярвам, че някой ще ме развълнува, завладее, че ще заобичам някого от раз. Безинтересни са ми, скучни, празни. Наблюдавам ги в автобуса – несръчни, неуверени, разсеяни, глупави, почти безполови. Всякакви ги има. Преди си играех – вторачвах се в някого, докато не се извърне или пък се правех на разсеяна и гризях устни. Цяло лято държах визитка в джоба си с идеята, че ще срещна някой интересен и че ще искам да го видя още веднъж. На никого не я дадох. На никого.

Може повредата да е в мен. Може да искам твърде много. Или всъщност нищо да не искам. Предпочитам да разглеждам снимки на котета или да нищя философия с класния пред размяната на намеци с хубавия батко от Плевен. Когато натисна хиксчето, баткото няма да е оставил у мен следа. Никаква.

Еднакви са ми. Вероятно вече съм видяла твърде много. Страхливи, егоцентрични, лъжливи, объркани. И скучни. Неимоверно скучни. Мога да предвидя всяка тяхна шега, на всяка реплика мога да отговоря не с кимане, а с дуплика, никое нескопосано държание не може да ме изненада. Ще забрави да ми донесе цветя/бонбони/вино, а аз ще съм готвила часове. Ще ми дойде на гости с презерватив. Ще пази радио тишина в айсикю. Ще ми каже, че го е страх от интелигентни момичета. Ще тръгне да ми се натиска, докато му плача на рамото. Всякакви такива изненади понасям. Предварително си знам, че ще се случат, тъй че кротко чакам да отминат.

Не остана образ, който да не са разрушили. Грубият, силният, романтичният, непознатият, съседът, двамата от кафето… никой не успява да ме заинтересува. Знам си аз. Бельото му ще е на самолетчета, дъхът му ще е лош, ще иска да загасим лампата. Ще е скучен. Ужасно скучен.

И никога няма да ми каже това, което искам. Точно веднъж го чух, но от лицемерен рогоносец, който също беше решил да изневерява. Все така се случва.

Искам да си те целуна.

Да. Никой никога няма да ми каже, че желае да съм негова и че желае да ме целуне. Всички до един ги познавам. Мечтите им, желанията им са мънички. Мижави. Защото те самите са мижитурки.

Как, как да си представя мъж, който иска да е с мен, как да си представя мъж, на когото му е приятно с мен? Те дори не си помислят за възможността да са с жена. Нали улиците са пълни с малолетни кифли на токчета.

26 Коментари on “Токчета”

  1. Aquawoman каза:

    Два пъти го прочетох, защото много ми напомни за мен до преди две години, сякаш изразяваше точно моите мисли тогава.
    Любовта е своенравна и не идва когато я викаме, понякога изчаква последния момент и тогава ни поднася всичко наведнъж.
    Вярвам, че ако търсим Истинския, без компромиси, Принцът се появява рано или късно, дори след 5-10-15 години, напук на всички жаби, които сме целували преди него.

  2. Yana каза:

    Тц, не вярвам, че си станала фригидна…

  3. Bain каза:

    *изкикотва се в шепа*

    Ако наистина беше единствената жена, мъжете щяха да са повече. Остава опцията мъжете да търсят истинските жени върху токчета. Звучи логично, иначе малолетните кифли нямаше да ги носят.

  4. Svetlina каза:

    Ако щеш вярвай :) Теб лъжа, мене – истина, свършиха се дори имагинерните мъже :)
    Воднажено, аз не съм се разбързала да се влюбвам или да се влюбват в мене, имам доста кофти опит с такива ситуации, ама не може ли поне някоя жаба с интелект да намине насам? Ей така, някой, който е способен да ме накара да спра да чета книжка или да редя пасианси, и да изляза с него. Веднъж годишно поне.

  5. Svetlina каза:

    Ох, Яворе!

    Ако ме имаше в скайпа ти, щеше да знаеш, че там пише, че мъжете са като тоалетни – или осрани или заети. И с жените е така :)
    Аз съм от ония не чак толкова идеални жени, които хората заобикалят ;)

  6. Bain каза:

    За жените правилото беше, че хубавите винаги са заети. Не съм сигурен кое от двете звучи по-обидно. Едно съм сигурен – винаги може сам да освободиш място.

    Добър отговор с песента.

    *кимва съсредоточено с глава*

    И аз ще се появявам пак наоколо. Успех да се сетиш защо.

  7. helen каза:

    За пръв път да се съглася с Бейн.

  8. teo каза:

    Абе има едни хора, които казват, че точно в такива моменти срещаш някой спешиал ;) Не че нещо, просто споменавам.

    Иначе токчетата са супер нещо, правят ти автоматично готина стойка и ходенето на тях си е като половин тичане, enjoy!

  9. Маркуча каза:

    Съвършеноството си е проблем, откъдето и да го погледнеш. Чувал съм репликата (а веднъж сам си го помислих) «Толкова е перфектна, че не си представям как бих могъл да я …» …сещаш се какво. Остави си някакъв малък кусур, ей така, да не се отчайват съвсем мъжете.

  10. Svetlina каза:

    Мили ми Маркуч, Тео докопа кусура :) Стойката, мамо, стойката :) Нямам я стойката. Права е и за токовете като спорт:) Обещавам да ме боли всяка крачка с тия обувки, мен мама и тати не са ме направили за токчета. Аз съм идеална да си стоя вкъщи до печката.
    Четох една публикация за идеалната жена, в която коремът трябваше да е плосък, за да не се друса при doggy style. Да, щото нали мъжът ще стои отстрани, за да гледа корема, докато някой доги стайлва жена му. В смисъл… това, дето си го мислим за съвършено, на практика изобщо не е :)

  11. helen каза:

    Tfu. С това ограничено модериране на само нечии коментари – не става ясно с кое твърдение съм съгласна :)
    не че има значение

  12. Svetlina каза:

    Спокойно, разбрах те :) Въпреки, че вашето твърдение, че мъжете търсят кифлички и токчета е леко смутително. Ще излезе, че разликата между мъж и момче е в заплатата.
    Но така е в моя блог – той има социалната мисия да превъзпита Явор :)

  13. Klim каза:

    Ако представителната ми извадка за жените се състоеше от кифлите в трамвая, чалга-нимфите по Графа, съседките (добре де, там не се оплаквам) и леличките в кварталното кафе, щях да съм се отчаял далеч преди теб. Просто не търсиш където трябва. Оставям с впечатлението, че търсиш \“Него\“ навсякъде, но не и в близкото си обкръжение.

    А покупката на токчета и боди ми говори за подсъзнателната готовност да преглътнеш наличието на самолетчета в определени зони. За смелото твърдение, че всичките ги познаваш, дори няма да те почвам. Малолетните кифли са за еднократна употреба. Точно както търсачите им.

    За излизане в компанията на интелект не знам, но подобие на такъв се очаква около Коледа. Ако се върна де…

  14. Svetlina каза:

    Трябва да спрете с намеците. И без това реших, че тази година близкото ми обкръжение не заслужава даже birthday party.
    Който знае кога съм родена, къде живея и какво искам, ще знае и че е добре дошъл да си вземе парче торта.
    За Коледа планове нямам.

  15. helen каза:

    Да, ти че ме разбра, ме разбра и това е чудесно. Всички знаем, че тук има и интелект :) Притеснявах се другите посетители да не го изтълкуват погрешно.
    Аз исках нещо друго да кажа всъщност – по-сурово и реалистично – цинично. Ама в последния момент ми домъчня.

  16. xxx каза:

    Аа, има и пълнолетни кифли на токчета. Сексът с тях поне не е подсъден.

  17. Svetlina каза:

    А всички така усърдно се старахме да не я споменаваме тая дума… :)

  18. Bia каза:

    Оххх, някак и аз съм на тази вълна :/
    Само пикльовци околовръст :D

  19. helen каза:

    Да ти кажа честно, прочетох тази сутрин една статия и вече много се притесних:
    http://www.dnes.bg/health/2010/10/21/seks-i-sreshtu-karies.101811

    :P

  20. Svetlina каза:

    Не й вярвай на тая статия :) Според нея сексът задължително има любовни ласки :)

  21. helen каза:

    хаха.
    а всички знаем, че там такива няма. :)

  22. […] Вече не съм фригидна. Три пъти. […]

  23. Misho каза:

    a na bas puk che shte te iznenadam s tokchetata hahah, , nashte schypixa kalupa

    Бел. авт. – авторът на блога с удоволствие би превел този коментар на български, но е технически затруднен – изобщо не разбира какъв трябва да е скритият смисъл.

  24. Svetlina каза:

    Ако правилно съм разбрала, тебе са те правили по калъп за кифла с токчета, а си станал/а некифла с токчета?

  25. […] Което съвсем не значи, че ще започна редовно да ходя на токчета. Вероятно просто няма да тръгна на плаж с много […]


Твоят коментар

