Инциденти

Снощи пак спря токът. А Антон твърди, че преди да се преместя в Дружба, такива неща е нямало :)

Спах на гости, защото реших, че съм застрашена от измръзване. И изобщо не съжалявам. Беше много приятно да ми галят косата и да си говорим за сватби, пък и ме черпиха с вино :) Ако още бях ученичка, днес всичките ми съученици щяха си мислят, че съм правила ****, защото съм с почти същите дрехи като вчера. Достатъчно трудно ми беше да си обуя маратонките, СЛЕД КАТО изгасих свещта.

Плюс това се сетих, че тоя месец има няколко повода, за които трябва да се подготвя сериозно. Тъй че днес отивам да пазарувам подарък за именния ден на Мили, утре ще търся бонбони за своя курбан… и най-накрая имам регистрация в Амазон. Понеже наближава и рожденият ден на С., съм подпочнала и един доста огромен проект. Ако изобщо успея да го завърша за трите седмици, ще съм много, много, много щастлива. И впечатлена от себе си :)

Какво остава… подарък за рождения ден на мама. Но първо трябва да реша дали искам да й пращам подарък. Сложно е, защото доскоро не си говорехме, преди една седмица й дадох нещо, пък и те нямат за храна, ще е доста глупаво да им пратя някоя глупост, която не може да се консумира, а изяденият подарък не е никакъв подарък. Мисля аз.

Трябва да си седна на д-то и да си напиша и списък с желанията за  своя рожден ден. Я всъщност да го напиша сега :)

  • сива чанта
  • шарена чанта
  • колело
  • едни стотина книги :)
  • ново кожено портмоне
  • дебела пижама
  • кабел за новия монитор
  • фотоапарат
  • **** на рождения ми ден (не върви за 22 години само 2 пъти да се е случвало, нали)
  • рингове. Не един, а много. Не за да режа с тях, а за да пека В тях.
  • лилава гривна

Хм. Това изчерпва всичко. Не съм в някаква огромна нужда явно :)

О, освен това може да извършите добро дело и да попълните анкетата на една колежка :)

3 Коментари on “Инциденти”

  1. helen каза:

    С тия точки дето ги слагаш, човек изобщо не може да те разбере за какво говориш …

  2. Svetlina каза:

    Не забравяй, че и Явор чете. Цензура трябва тука, цензура :)

  3. […] Балтон за копчето си взех :) Тъй че вече не искам сива чанта за рождения ден. Стига ми супер готиният сив панталон (също сивата […]


Твоят коментар

