Why am i inside on a Friday night

Ами защото и братовчедка ми си е вкъщи :)

Може да ни е семейна черта :) Сериозно. Не виждам нищо по-хубаво за правене петък вечер от това да се опънеш на дивана, да изгледаш един хубав филм, да си напълниш търбуха с нещо топло и най-накрая да си отпочинеш. От гоненето на графици, от следването на нареждания, от яденето на сандвичи, от постоянното звънене на телефоните.

Каталясала съм.

Идеално се получи. Направих си пастет. Сварих-задуших каквото имаше в шкафа (тиквичка, два моркова, праз) с каквото намерих по бурканчетата (сол, черен пипер, джинджифил), смачках го с малко масло и много сирене крема и ей толко копър, намазах сто филийки със зеленчуковия пастет и изядох поне 20 маслини :)

За десерт нападнах шоколадовите бонбони и пих прясно мляко, освен това гледах филм и редих пасианси. Печката бръмчи приспивно и мисля да се предам с книжка в ръка. На дивана. Много обичам да заспивам на дивани. Значи че съм спала с кеф, а не щото е станало късно или щото някой е свършил за десет минути и сега ми хърка.

Снощи с Мили правихме женска вечер покрай фурната и си припомняхме подвизите от младините. Заради което пък днес не ми излиза от акъла как един господинчо ме беше снимал и колко КРАСИВА бях на снимките след сутрешен секс. Да, ама съм убедена, че съм още по-хубава, когато ям филийка с още топъл пастет :)

Даже в момента седя и си се усмихвам :)

––––––––––––––––––––––––––––––––

Една жена наби контрольора. Заради което контрольорката не наби едно момиче.

Твоят коментар

