Апокалипсис

Днес видях два автобуса 72 един след друг. Стигнах навреме за първа смяна. Не слушах една и съща песен на работа. Клим е в скайп. Видях Мирелка. Пих бира в Дюарс.  Ще закриват отдела ми.

Сега малко полезна информация. Мао – китайското слънце Мао наричал хората си слънчогледи. Хиляди хиляди кланящи се слънчогледи. Само дето според мен всеки сам трябва да може да си избира слънцето. И да избира дали да е един от хилядите или… да е кактус :)

И може и да е подходящо сега да го казвам. И без това в момента се опитвам да реша дали искам да продължа да съм кактус (което е много, ама много уморително) или ще се пробвам да се кротна малко, да се скрия сред подобни.

Сигурно ще е много хубаво от теб да очакват малко. И никога да не заспиваш от умора. И никой да не ти завижда. И да си имаш котка.

Така. Сега за нещо, дето не ми е работа. Според мен всяка жаба трябва да си знае гьола. Добре де, това е според бащата на майка ми, когото не познавам. И няма причина това да не важи за децата. Обещавам, че моите деца няма да ползват моето легло. Аз ще имам легло, в което ще съм жена, ще си цапам чаршафите, ще спя до обед, ще закусвам, когато си искам, ще чета книга следобед. Те ще имат улица, където да играят на криеница, стая, където да правят бели, баща, когото да яздят. Моята работа не е да изпълнявам желанията им и да ги правя щастливи. Аз ще трябва да ги направя хора. И то хора, които да могат да се грижат за щастието си.

Имаше такава серия на Nanny 911 :) Бащата си играеше с децата, никой никога не слушаше майката, тя си беше свикнала и я разиграваха. Развалени деца, развален мъж, болна жена, приказка :) Аз ще съм Mайка. Искам като кажа „Изпий си сиропа!“, да чуя сърбане. Майка, молеща се на детето си да млъкне. Друга, оплакваща се на приятелките си, че детето й ще ходи на ваксина и после ще  е кисело с дни. Баща, който не иска да се вижда с децата си в дните, когато няма пари за торта. Мдам, родители с авторитет. Родители.

И сега, понеже явно още нямам деца и нищо не разбирам и съм объркала гьола… звинете :)

9 Коментари on “Апокалипсис”

  1. Златина каза:

    Не знам за другото, но да имаш котка наистина е много хубаво! :)

  2. keklanka каза:

    Мене Теди ме язди. И спи в нашето легло :) Впрочем да ти кажа тази нощ майка ми я взе назаем да спи с нея, защото с нея по принцип много хубаво се спи. Но трябва да се спи. Никакво ставане :)

  3. Svetlina каза:

    Бе и бирата в Дюарс е хубава :)
    Не знам, Кекле, вие нямахте избор, поне в Шумен, но май най-добре детето да знае, че е дете, а не, че хубаво да се спи с него.

  4. helen каза:

    Ами аз съм съгласна с теб, но тия работи не зависят само от майката. Зависят и от гените на другия и от това как другият гледа на възпитанието и какви послания изпраща. Така че – внимателно избирай! :)
    Вчера четох в блога на един младеж как се е опитал на няколко пъти последователно да се утрепе с ток чрез действия, които на мен ми изглеждат съвсем нелогични защо някой ще ги предприеме. И пак си помислих – дано да нямам такова дете.

  5. Yana каза:

    Аз предоставям Божидаровци под наем да спят в твоето легло! :)
    Топлят отлично, ако ги притиснеш до стената не ритат много, а как те успиват, ммммм, страхотно просто! :)

    Хубави цели си си поставила, особено това за сиропа! Сигурна съм, че ако наистина пожелаеш ще го постигнеш…
    И да кажа на Хелън, че всичко зависи от майката, гените са си гени, но е важно как ще ги дресираш! :) Няма невъзможни неща! Независимо дали става въпрос за котки, мъже, деца и други домашни любимци.

    И тайничко или не чак толкова тайничко се надявам да се върнеш скоро в Нп или някъде там в района (може и Шумен, такъв страхотен град е). Не толкова, че ще си близо до мен, колкото, че ще си си на мястото и ще си имаш дом (или ще си го създадеш) и ще натриеш яко носа на сестра си. :) (може би най-вече заради последното :))

  6. Svetlina каза:

    Хахаха :) В това си права :) С парите за 1 месец квартира в София мога да изкарам поне 3 в Шумен :)
    Иначе… пробвала съм да се убия с ток. Много трудна работа. Виж, пожар в хола е лесен :)

  7. helen каза:

    Yana, опасявам се, че съдиш само от собствения си опит, а дори и той засега е ограничен.
    Наивно е да се смята, че може да се пречупи чужд характер, пък бил той и на дете. Още по-малко на възрастен. Опасно е да подвеждаш Светлина, че може да си вземе какъвто и да е мъж, с каквито и да е дефекти, пък после тя ще си го превъзпита така че да й съответства.
    О, наистина, дано да нямам дете със самоубийствени тенденции само защото му било „интересно“ или защото нещо го ръчка да прави напук. Нещото пак зависи от гените не само на майката, но и на бащата, а също и от поведението, което демонстрира бащата.

  8. Svetlina каза:

    Светлина, ако искаше съвети, щеше да пише в бгмама.

  9. helen каза:

    там щеше да пишеш ако искаше да даваш съвети.

    а коментаторите ти изказват мнение – не дават съвети :p


Твоят коментар

