Новини от бюрото по труда

Още съм болна. Май изобщо не съм по-добре. Но пък от една компания за подбор на персонал упорито ме търсят. И още по-упорито отказват да работят с мен, веднага щом чуят, че още не ми е прекратен договорът. Щото сегашната ми фирма им била клиент. Добре, аз ще бъда съкратена след 2 месеца, изчакайте малко и готово :)

От друга страна усърдно кандидатствам по куп обяви и съм много впечатлена. Днес намерих цели две, на чиито изисквания отговарям напълно, а вчера – няколко, по които сегашните ми колеги няма да кандидатстват.

Имам хубаво СВ на английски и две на български в двата големи сайта за обяви. Избрала съм невероятна снимка. Профилът ми в LinkedIn направо свети. Обмислям къде е най-удачно да сложа обява. Освен това говорих с този и онзи и може да се намери местенце за мен и не чак толкова далече от сегашното.

Война е. Една война с ейчарите, които не винаги знаят какво търсят в СВтата, една война с хората, които смятат, че могат да ме принудят да съм подчинена на тези, които учат по мои материали и една война с колегите, които не работят без финансова мотивация. Който си мисли, че скорошното закриване означава, че отсега може да спре да си изпълнява задълженията, има враг в мое лице. Така ли ще докажем, че сме по-добри? Най-добрите. Освен това съм във война и със сроковете. Щото някои от нас имат рожден ден през ноември и сесия през декември.

Всичко си има и положителна страна.

В едно село се задръстила канализацията и всякакви л**** и гадости започнали да пълнят селския площад. Докато извикат бай Иван ВиК-то, станало няколко лакти дълбоко. Бай Иван навил ръкавите, събул обувките и заработил. По едно време се подал изпод… гадостите:

– Кире, подай клещи.

След час-два:

– Кире, подай тел.

Нивото на гадостите започнало да спада и постепенно целият площад се изчистил. Вечерта Иван ВиК-то седнал да пие в кръчмата, пък се размислил, закимал…

– Кирее, Кире! И си налягай парцалите да учиш, майстор да станеш, че иначе цял живот клещи ще подаваш!

 

 

One Comment on “Новини от бюрото по труда”

  1. alfredpacino каза:

    Еничарите търсят здрав бач
    Почиваш когато им хрумне


Твоят коментар

