Боледуване: ден след първия

В девет и половина сутринта вече получавах информация от първа ръка колко правилно съм постъпила, некупувайки си билет за Скорпиънс. Е, мерси, това вече си го знам, нали в същия ден бях в кабинета на джипито :)

Преровихме хранителния магазин.  Навън препръскваше. Закусихме. Подариха ми много хубава гривна. Пак тичахме до магазина. Вече валеше сериозно. Правихме чийзкейк. Много приказвахме. Приказвахме и в китайския, докато от небето се изливаха няколко доста големшки ведра. Каката от ресторанта поиска мелодията на телефона ми. Така открих, че когато имаш много неща във водафона, блутутът му отказва да работи.

Навън продължаваше да си ведри, та минахме и през магазин за сувенири. Харесах си поставка за сервиз чаши – заек.

Чийзкейкът още не беше стегнал хубаво, но нямаше време, дадох на гостенката леген с топла вода с аспирин и й го сипах с лъжица. Много й хареса. Преровихме кутията с ластички, кутията с фибички, кутията с гривнички, кутията с герданчета. Изпратих я чак до Дружба 1, което завърши с най-логичното – счупи ми се чадърът-жълт-заек. А пък маратонките ми пропускат. Отгоре.

Говорихме си по телефона, докато беше във влака, говорихме си и като се прибра в Пловдив. Два пъти. Надали някога ще забрави концерта, след който й боядисаха белите дънки. И се научи да прави чийзкейк :)

Цял час правих някаква уж кратка анкета на сайта на университета, докладвайки какво работно място искам, за каква заплата си мечтая, обяснявайки дали вече имам стаж… накрая ми дадоха статистиките от миналата година, за да открия, че точно 20% от българските студенти биха учили извън страната. Не е лошо. Радвам се, че 80% от българските студенти са доволни от живота си. Не че съм изненадана, де, къде другаде има Студентски град, къде има Манджа стрийт, къде го има Секс Батальонът на ВТУ :)

И като ме удари линейноалгебричната и аналитичногеометричната муза! Разтворих папките със записки, пдф-ките с учебници, хелпа на Мепъла и няколко чат прозореца и почнах. Направих 14 минутна почивка за вечеря, щото нали антибиотикът се пие по час, и така, докато не изреших всички задачи. Утре си ги очаквам принтирани, за да хвана да ги решавам наново, но на ръка.

Освен ако не умра сутринта. Предполага се, че ще ида на интервю-тест по математика, логика и статистика. Аз силно се надявам нивото да е… като за мене, скромно :) Цял час! Това на моя език са си 30 въпроса. А ако пък случайно го издържа, тежко и горко на HR-а, който ми предложи сума под 1000!

Вечерта завърших с прочит на един от любимите си блогове и див смях над поредната глупост на FTN. И с велико чудене дали пък да не ходя да ме интервюират с пантофки и лилави чорапи.

О, и още кашлям. За сметка на това антибиотикът свърши.

5 Коментари on “Боледуване: ден след първия”

  1. Svetlina каза:

    О, и се порязах :) Пак :)

  2. helen каза:

    Като изключим решаването на задачите по математика, които не знам гони ли те някой да ги решиш всичките наведнъж, вторият ден болнични е абсолютно погрешно прекаран – какво е това обикаляне до припадък под студения дъжд?
    Айде бонус за положителни емоции в резултат на гостито, ама е можело ТИ по-малко да излизаш.

  3. Svetlina каза:

    О, според мен е напълно нерационално да правиш някое домашно на няколко части, освен ако разбира се, технически е невъзможно да го осъществиш наведнъж. Инерцията е нещо голямо, особено при моята маса :)
    Пък и си имахме чадъри през тоя един час на дъжда :)
    Чакай да чуеш в какви локви си прекарах третия ден :)

  4. милк каза:

    o, благодаря ти.
    да си 4аст от нечието оздравяване е приятно.
    :)

  5. Svetlina каза:

    О, моля :) Въпреки че понякога не е лошо и да си част от нечие здраве :)


Твоят коментар

