It`s huge!

Ама наистина е огромен!

Благодаря на Оги, който е моят нов Повелител на кабелите, благодаря на Мили и С., които намериха коледна опаковка по средата на лятото, благодаря на родителите си, които никога не са си представяли, че мога да имам нещо такова, благодаря на съучениците си, които не ме помнят, благодаря на тези, които ме помнят, благодаря им за това, че рядко ме търсят, благодаря, разбира се, и на феновете. На всички вас, които вярвахте в мен и които преливате от щастие в този така важен момент!

Защото от днес вече имам функци

о

ниращ

огро

мен

МОНИТОР

О ГРО МЕН!

Не мога да повярвам, че в момента пиша на 1280*1024, курсорът се вижда без очила, а на бюрото ми има място за натурален сок и ябълки :)

И че мога да разпозная, че надписът от картинката всъщност е на Comic Sans :)

Нямам какво повече да кажа. Speachless.

Thanks, World! И, още веднъж… Благодаря на Оги, който е моят нов Повелител на кабелите, благодаря на Мили и С., които намериха коледна опаковка по средата на лятото, благодаря на родителите си, които никога не са си представяли, че мога да имам нещо такова, благодаря на съучениците си, които не ме помнят, благодаря на тези, които ме помнят, благодаря им за това, че рядко ме търсят, благодаря, разбира се, и на феновете. На всички вас, които вярвахте в мен и които преливате от щастие в този така важен момент!

 

(да чуя ръкопляскане, иначе пак ще пейстна :))

5 Коментари on “It`s huge!”

  1. helen каза:

    Честито!
    Голяма стъпка за Светлина :)

  2. Yana каза:

    Пействай, пействай! :P

  3. Svetlina каза:

    It`s huge!

    Пействам, ама заглавието :)

    Мдам, подариха ми половин компютър, после нова кутия, после монитор, нов монитор и нов монитор. Освен това са ми подарявали звукова карта, колонки и микрофон. Сегашните камера, колонки и микрофон пък си ги купих с бонус ваучери от шефа :)
    Промените в моя компютър никога не ги инициирам аз, освен гърменето на дъна, в това съм добра :) И горенето на РАМ всъщност :)
    Но честитки приемам винаги :)

  4. Aquawoman каза:

    ЧЕСТИТО и с кеф да ги ползваш!!! :)

  5. Svetlina каза:

    Благодаря, благодаря :)


Твоят коментар

