Мдам

Майка ми ми чете блога. Каза баща ми, който няма ваучер да си говори с мен. Сестра ми не ще да си пише с мен, мързяло я, да съм се била обадела аз. Ако може, докато съм на работа.

Аз пък от вчера насам свърших толко много работа, че заслужавам пенсия вече. Освен това официално съм готова с всичките си домашни. Остава да си прочета лекциите и съм готов щурмовак. През декември :) Ръката ме боли. Мразя Гаус. И то не само защото завинаги постави горен праг на математическите открития трети клас.

Другата новина е, че в четвъртък ме викат на второ интервю, защото съм се била справила много добре с теста. Хем е хубаво, едно такова… хубав старт на търсенето на работа, хем е смутително. Ами ако ме искат, а аз не знам дали пък няма да е по-добре да изчакам едни възможни вероятности и вероятни възможности? Дали мога да им кажа „Дайте ми три седмици и ще реша“? Надали.

Един колега Един много мил колега ме съветва да приема, ако изобщо ми предложат. Според него и в онази фирма ще ми е добре. Достатъчно е голяма, за да има място за мен и достатъчно сериозна, за да не си премести някой отдел във Филипините. Ще видим. Може изобщо да не се съгласят да ме пускат на училище. Което аз по никакъв начин няма да приема. Ако ще вися в София, поне малко смисъл да има. Въпреки, че съм задочник и в момента говоря глупости.

Както и да е. В петък ще ходя на парк (евентуално), а в понеделник (примерно) на пазар. С Маги сме си обещали да похарчим огромна част от заплатата си на една специална уличка. О, и да си купим хиляди милиони холидейки :) Освен това държа да се похваля, че започнах да ходя мааалко по-спретнато. На принципа: имам нови чорапи, значи трябва да ги обуя, те са оранжеви, значи искам новата оранжева блузка, дебела съм, значи ще облека нещо отгоре, потникът с плохичките е достатъчно ноемврийски, значи ще си сложа и новата гривна.

Което съвсем не значи, че на рождения ден на С. не бях лилава балерина (московска, московска) :) Освен невероятна гледка, той получи и дълго сглобявания подарък от Лимонена книга, два лимонени филма, 22 лимонени песни, 1 лимонена приказка и 1 лимонена снимка. Всичко в специални обложки, съдържащи нашия малък свят, включително yellow, green and blue bols. А, и един нацупен лимон :) И лимонени чорапи, мое производство :)

Много странна работа. Изгърмя ми крушката (четвърта вече), сложих нова, уж като предната, а сега стаята ми е по-светла. Тя пък да има късмет да е тъмна, с тая мойта сметка за ток 60лв!!! Подозирам новия вентилатор в банята и вече обмислям как да го откача от копчето за лампата, аааамаха!

Днес ми е справедливо-гневно. Наказвам колегите, които са се отпуснали, заради предстоящото закриване/съкращение. Освен това се оплаках от един шофьор на такси и ще бъде „административно наказан“, което в конкретната фирма си е парична глоба. От друга страна съм права. Никой не може да ме кара да стана в седем сутринта, въпреки всичкото изпито шампанско, малкото афтършок и нестрашния филм на ужасите. Особено ако има намерение да ме достави на работа с половин час закъснение.

Да видим дали ще ми мине, като се изкъпя.

Мила мамо, ако четеш това, не се тревожи – в стаята ми е топло, ще се изкъпя бързо и веднага в леглото, 7 часа ми стигат, за да се наспя, вечеряла съм, купих си и плодове днес, кестените вече са на 2лв, ама имам останали от скъпите.


3 коментара on “Мдам”

  1. helen казва:

    мдаа, вредно е да се подценяват майките скорпион (от дъщерите скорпион пък си е направо неразбираемо :))

    аз за интервюто да се изкажа (останалото не го разбрах) – отиваш, разговаряш, казваш си какво искаш (включително и за трите седмици отсрочка ако прецениш) и на момента решаваш – както го чувстваш.

  2. Svetlina казва:

    Трябва да се отбележи, че съм впечатлена! Никъде не казвам, че е скорпион, но одиторът в тебе не може да не се е усетил, че маминият рожден ден беше съвсем скоро, да не кажа 13 дни преди моя :)
    А нея от известно време наистина я подценявам, просто… не виждам нищо интересно у някого, който отказва да се бори и за всичко търси второ мнение (минимум). Затова и първата ми мисъл беше, че злата й сестра ми е разглеждала скайп профила. Или просто ме е потърсила в Гугъл. Щото аз причини да се крия нямам.

    За интервюто… каквото дойде :) Ще докладвам след петнайсетина часа :)

  3. helen казва:

    Хаха.

    Ти сигурно си мислиш, че и Рибите са за подценяване :p

    Ами стискам ти палци за интервюто – да получиш каквото искаш.


Твоят коментар

