Накратичко

Имам колежка, която става в 8 и 30, за да влезе във Фейсбук.

От една фирма не ме харесаха, защото искам да си взема всичката отпуска накуп. Не че кандидатствам за нещо различно от най-долната им позиция.

Ходих на интервю в една агенция за подбор. Беше много хубаво, хората те посрещат, канят те на диванчето, знаят ти името, казват си имената, представят ти каквото имат да ти представят и ти дават избор. Да слушаш, да продължиш, да подпишеш декларацийка, да разрешиш да те представят по едикояси обява. Не всеки ден се случва.

От друга страна явно някои компании намират за правилно да провеждат тест и две интервюта, разигравайки горките кандидати три седмици. И не виждат нищо сбъркано в многото секретарки, правещи нищо и шефа, провеждащ интервюта и проверяващ тестчета.

Откакто съм на 22, много ми се спи. Никакъв алкохол или спане не помагат. Опитите продължават.

Получих колет от мама и пакет от Кеклата. Което са си много компоти и много много много хубаво портмоне. Доволно. Ще продължа писането на списъци с желания, евентуално това ще намали шанса някой да ми подари пистолет със сачми.

Хората с билети се  скараха на контрольорките, които искаха да глобят една нередовна пътничка. Никога няма да разбера защо.

Магнитните полюси трябва да са се обърнали. Вече няколко дни автобусът идва навреме и то така, че да успея да вляза. Не като предната седмица :)

Една жена на десет крачки от светофара ми изкрещя дали съм натиснала „едно копчеце“, извика и да го натисна пак… и бяхме десетина човека и всеки го беше натиснал, копченцето. Ми, натиснах го пак, още си светеше червено.

Покрая всичките рецепти за рождения си ден, не се  похвалих, че най-накрая довърших черната ленена пола. Купих я, като живеех в предната квартира, значи преди юли, а започнах да я подгъвам през август. Няма друг такъв мързел като мен. Освен Яна.

Откакто знаят, че ще бъдат съкратени, колегите ми са под всякаква критика. Вече няма клюки, има клики, всеки злослови срещу някого, че даже се случва и умишлено да вреди на някого. Обмислям дали не е правилно да отвърна на ударите. Сигурно ще отвърна. Щом колежчица се оплака, че странят от нея, защото общува с мен.

Ремонтът на булевард Брюксел ме впечатлява все повече. Изкъртиха едни неща,  за да направят същите. Сложиха едни прозрачни платна, за да може една нощ някой човечец да мине да налепи врабчета по тях, а някой друг – да матира платната. Понеже щеше да е ужасно безмислено тия неща да се подготвят предварително. Някакъв работник казал на един таксиметров шофьор, че асфалтът е с 3см по-тънък, отколкото трябва. А според друг таксиметров шофьор проектът ще бъде завършен много преди крайния срок и изпълнителите ще вземат много пари. Аз не разбирам. За сметка на това ми отне две седмици да схвана, че едната картинка не е катеричка с две опашки, а кацащ орел :)

Във Великобритания ще намалят държавните субсидии за висше образование с 40%. Правилно! Една колежка се чудеше на хората в Оклахома, които казват, че има неща над образованието, примерно отношенията ти с Господ. Бяха й strange in a scary way. Което й отношение плаши мен :)

Споменавала ли съм колко обичам вятър? Ами, много обичам вятър. Заради което днес се отплеснах да ям сладолед на пейката и за малко да забравя да ида до пощата и да си купя крушки. Мда. Твърде много крушки изгоряха в тая къща. Но пък като паля свещи, боядисвам покривката.

Или така правех, като бях на 21?

Хайде, бягам да спя. На леглото. Да, след две седмици на дивана, се върнах в леглото :)

8 Коментари on “Накратичко”

  1. lilia каза:

    Аз съм гаден долен спамър!

  2. helen каза:

    Брей, сигурна ли си, че не е мишелов? Много „европейски“ го правят този булевард Брюксел. Дано да го завършат преди да ми се наложи пак да летя. :)

  3. Svetlina каза:

    Като знам колко мишки има в Дружба… :)

  4. helen каза:

    Не! Недей! Дори не искам да си го представям :)

  5. вили каза:

    а за какво ти е отпуска? Я по-добре само работи, ама за удоволствие… :)

  6. Svetlina каза:

    Отпуската ми е, за да имат хората работничка-висшист :)

  7. keklanka каза:

    Абе, Адашката, май се запознах с теб, когато беше на 17?! Ти вярно ли на 22 стана.. лъжааа еееееее :P Не вярвам!


Твоят коментар

