Изобщо не се хваля. Ама хич даже!

Щастлива съм. Допреди малко четох хубава блог публикация, което напоследък не се случва достатъчно често. Преди това четох книжка, преди това вечерях. Своите известни френски шницели на Жак Пепен :) Което са шницели от наденица и зеленчуци, панирани. А преди това изкарах няколко часа с Мили над коктейл и тортичка. А преди това ме валя дъжд и разнасях ракитена кошница за пикник. Която получих като подарък от съученичка. С която изкарах следобеда. Сладък следобед на приказки :) А снощи гледах много хубав филм. По една от книгите на Нора Робъртс. Съответно си изтеглих още 4 такива. А онзиден карах късна смяна, защото Яна ми беше на гости за закуска. А в неделя си купих 3 гривни, обеци, пръстен, кашмирен шал и варена царевица. И ходих на гости в Света Троица. И после ядох палачинки с едно бебе. А в събота с Яна изкарахме 5 часа в мола, въртейки се около собствената си ос, разглеждайки абсолютно всичко и купувайки си нищо. Освен една чанта. Която е много, много, много хубава. А в последния момент преди да се видим, измайсторих и подарък за Божката :)

А утре ще работя девет часа, за да се прибера и да си приготвя багажа и измия чиниите. Защото в петък нарамвам духалката и разпечатаните лекции и хващам влака. Отивам си вкъщи и нищо не може да ме спре! Искам попара с прясно мляко и козунак. И ябълки, много ябълки. И баница.

И ако може, мушмули :)

Мдааа. Много е хубаво да си на 22. Вече цяла седмица само хубави неща ми се случват. Даже успях да разбера какво ми каза Божидар по телефона.

2 Коментари on “Изобщо не се хваля. Ама хич даже!”

  1. lilia каза:

    Аз съм гаден долен спамър!

  2. […] (нормалните хора ги наричат толумбички). Днес също съм щастлива. Най-накрая успях да се изкъпя, станах рано, облякох се […]


Твоят коментар

