Шаляля

Всяка моя любов съвпада с нова прическа. Не знам защо.

Отрязвам си косата, влюбвам се в ****.  Изрусявам се, залепвам за Калоян. Седем месеца.

Хм. Изчерпах любовите. Метафората не струва.

А тъкмо щях да кажа, че съм с нова глава. Отрязаха и последното жълто и до месец-два косата ми ще бъде възстановена до състоянието й от абтуриентския бал. Какво пък, може пак да се  влюбя.

Примерно някой ден.

Което хич няма да е лошо, според Нора Робъртс. Жалко, че изгледах всички нейни филми, качени в Замунда. Беше ми много хубаво пак да попадна в свят, където мъжете настояват да се грижат за момичетата, да ги изпращат до вкъщи, да им се радват и възхищават, да се хвалят с момичетата си и до сто и двадесетата минута са им предложили брак. Пак, защото единият филм съм го гледала вече :)

Никой да не се отчайва. Знам един млад господин, който все още ги може тия работи. Надежда има, дайте сега вярата, любовта, салама и виното. Не се шегувам. Има го, нищо че не е мой и че от много време не си отговаря на телефона, скайпа и имейла.

И не ме бийте, не съм тръгнала да мрънкам. Просто след фризьорския салон посетих и едно заведение с колежчица. И си говорихме по женски. За мъже, разбира се. Например как понякога не можем да им откажем нищо. Или пък заспиваме уморени, но все пак надяващи се някой да ни събуди след час-два. С целувка :) Или как ни се иска да ни извеждаха по-често. С хубави дрешки и прически, по хубави места. Или какви неща сме правили за „благоверните си“.

Хем е приятно да откриеш още някой, който дотолкова се счита за маловажен, че настоява да угажда на приятеля си за всичко, хем малко ти е жал. И май повече за себе си ти е жал.

Добре, че се промених. Като че ли вече мога да казвам „не“, понякога дори „не искам“.

Както и да е. Не искам да говоря за това. Никак. Можем да си говорим обаче за филми-приказки. О, не за Фантагиро и Тарабас, имам нещо ново. Добре де, не е ново, но чак днес го гледах :)

Леди Ястреб/Жената ястреб/Ladyhawke :)

Мдам. Тоя уикенд се предполагаше да уча, вместо да меся баници. Пък аз взех, че направих плейлиста :))) Хайде, скривам се, часът е точно 00:00, а ме чакат още няколко филма, тигър, хипопотам и изобщо… на кого му трябват мъже, щом сметката за Инетрнет е предплатена до края на януари?

 

Да не сте капо…

  1. косата ми с **** – 1, 2, 3, 4
  2. жълтата коса с Калоян – 0
  3. косата ми преди… да я съсипя – 1, 2, 3

 


5 коментара on “Шаляля”

  1. Yana казва:

    Логично е истинската си любов да я откриеш с истинската си коса :)

  2. Svetlina казва:

    Хахаха :) В такъв случай Калоян е бил жълтата любов, а **** – подкастрената такава. Което не е чак толкова далече от истината :)

  3. Yana казва:

    хахаха!

  4. kgfgf казва:

    Аз съм гаден долен спамър!

  5. kgfgf казва:

    Аз см гаден долен спамър!


Твоят коментар

