Абе аз лукова глава ли съм или потребител?

Аааамаха!

То бива, бива препятствия да си харчиш парите, ама чак пък толкова?! В неделя книжарниците не работят, разни продавачки пушат на групички и те гледат така, че да ти стане жал и да отминеш, без да ги караш да работят, малките магазинчета затварят най-късно в осем, зеленчуците в супермаркета имат естествен цвят и мирис само предиобед, сервитьорките отказват да ти вземат поръчката или да ти донесат сметката за по-малко от десет минути, администрацията работи само понеделник-петък, най-много до пет и с час обедна почивка, банките – също, не можеш да си предплатиш интернета, ако ще си поръчваш нещо по куриер, трябва да е в работно време, съответно на служебния ти адрес, ама да им дадеш телефонния код на държавата, пощенския код на офиса и най-удобно време, за да не знаят къде и кога да ти донесат книжката/билета/обяда. Ако искам да си платя тока в неделя и банкоматите на моята банка нямат тази опция, телефонистката ми предлага да платя онлайн, за което трябва да въведа код, който да взема от банката, която обаче ще го получи в сряда, в работно време. Любимото ми ново 20 е, че за да си купя билет от Тикетстрийм, без да ходя до техен офис, трябва да си купя принтер.

Освен това от тази седмица започвам да готвя с маргарин. Какво като има катрани? И Киану Рийвс има катрани. Никога няма да забравя как оняден сложих да разтопявам едно масло, а то взе, че осмърдя цялата кухня на риба. Или как после се опитвах да го отлепя от дъното на тенджерката.

Поне от градския транспорт не мога да се оплача. От поне две седмици не са ме глобявали.

Някой ден ще избеснея, ще отворя магазин, който работи от 5 до 11 и ще се  усмихвам на всичките си клиенти. О, и ще знам кое къде стои и никога няма да го местя. Като в оня филм (може би немски), където момичето беше наследило книжарница за деца и имаше малък персонал, който обожаваше децата, правеха куклени театри, четяха приказки, опаковаха книгите специално и… една верига хипермаркети-книжарници й взе всички клиенти. Да, ама тоя, дето измислил супермаркетите се влюби в нея и… три дни яли, пили и се веселили.

Обаче няма да е книжарница. Много са ми… тъжни. Хората си поръчват книги през сайтовете на издателствата, четат онлайн или сами си принтират и книжарниците стоят празни. Което изобщо не е лошо, просто не искам да стоя в магазин, който никому не е нужен. Разбира се, канцеларски материали ще продавам с удоволствие :) И НЯМА да принтирам за 20 стотинки страницата, както правят в едно фото. И няма да пълня на хората флашките с вируси, както правят в един суперстор. Вече има една такава книжарница в Гео Милев, между другото – лелката постоянно показва на децата новата стока, говори си с тях, прави отстъпки за постоянни клиенти или за клиенти с недостигащи 5 стотинки и в горещи дни купува сладолед на най-малките.

А, сетих се. И няма да съм като хората от оня щанд от Произведено в България, които не дават да пипаш нещо, за да не им развалиш декорацията.

Само още малко да се ядосам и… като нищо да започна да раздавам пергели и телбоди :-Р

11 Коментари on “Абе аз лукова глава ли съм или потребител?”

  1. да хубаво е човек да има свобода да прави нещата, както би искал да бъдат :)

  2. helen каза:

    А таксиметровите шофьори?
    „Извинете много мога ли да Ви дам едни пари за да се придвижа от точка А до точка Б? Ако може сега? Ако може да не пушите? И да затворите прозорците? Налага ли се да разговарям с Вас?“ :)

  3. Svetlina каза:

    А, аз срещнах един, дето не говори. За три години един :)
    От друга страна ги предпочитам комуникативни и приветливи пред борсучести. Неудобно ми е да си мълча с разни непознати хора. Мълча си с Яна примерно.
    Иначе днес ми се обадиха от Тикетстрийм да ми кажат, че като дам кенсъл, не канселирам поръчката и че всъщност ще имам билет :)
    Между другото това е поредното доказателство, че каквото искаш, можеш да го постигнеш в България. Хубавото е, че аз искам само хубави работи :)

  4. helen каза:

    В събота оставих сума ти и пари в магазин за дрехи, въпреки борсучестата продавачка. Тя се оживи едва към края като си даде сметка, че наистина смятам да купувам и смятам да купя повече от едно, две, три неща…

  5. Yana каза:

    От тикетстрийм не съм взимала билети. Ползвам все Eventim. Мисля даже да си направя едни следновогодишен подарък – билети за Guano Apes. Ммммм! От миналото лято не сме ходили на концерт, разтъжила съм се за такива мироприятия.

  6. Svetlina каза:

    Мдааа :) Такива продавачки заслужават или да не пазарувам от тях или да ги побъркам :)
    А ти откъде знаеш тая дума?

    Яна, бе, що не направо Роксет, хем и мен да заведеш :)))) Аз много слушках през 2010та, даже май пак съм девствена :)

  7. Yana каза:

    Ам що не направо на Guano Apes да те заведа, а! :)
    Айде всеки по пътя си да не си разваляме отношенията! :)

  8. Ами повечето от нас са лукови глави ..

  9. teo каза:

    И аз това се питах като бях на Хамбургския рибен пазар, който работи от 05:00-09:30 сутринта (през зимата от 07:00-09:30) и като отидеш в 08:00 вече всичката риба е изкупена … Така че понякога аз поне май съм си лукова глава :)

  10. Svetlina каза:

    Всеизвестно е, че рибата се товари нощем. Поне след като пуснаха „Грозна като смъртта“ :))))
    Лукова глава такава, къде ти е романтиката :)

  11. […] Прочетете остатъка от публикацията » […]


Твоят коментар

