Понеделник 13ти

За Коледа ще направя торта с два медени блата (и с ром), но между тях ще наредя портокали и чийзкейк. Ще ми отнеме към два дни, обаче съм сигурна, че си струва. Пък и този път ще има кой да ми помага с яденето. А ако скаларното произведение на два вектора е нула, те са перпендикулярни. И мисля да пропусна баницата и да направя много красива пита. Пък по Нова година, като си ида вкъщи, ще почерпя семейството с рибни банички :) Защото ако смесеното произведение на три вектора е нула, те са компланарни. Иначе вече обещах пълнени чушки с боб (само да намеря чушките и боба). И класният твърди, че от много време не е ял свинско и е отвикнал и даже не му се яде. Което за мен си е светотатство и сега си блъскам главата с коя точно рецепта да го върна в правата вяра. Винаги мога да направя кавърма или винен кебап, но май ще  трябва нещо по-така. Щом човекът вечеря с резенчета странен хляб, поръсен с подправки… може да направя някакви препечени жулиени, които да комбинирам с нещо сладко. Мисля си за някакъв гювеч с тиква/тиквички и домати или пък запеканка с картофи, сметана и шашави подравки (жулиените отделно).

Което е прекрасно, но уравнението  на простия хиперболоид много ме дразни. Не разбирам защо алтернираме знака. Нищо, важното е да намеря рецепта за МОИТЕ курабийки. Ясно ми е, че няма да шприцовам десет тави гъсенички или розички, няма да глазирам, няма да овалвам в кокосови стърготини и определено няма да точа кифлички. Трябва ми нещо лесно и много вкусно. Не искам шоколад или овесени ядки, не искам меденки, нито целувки. Може би все пак ще направя алфахорес. Имам дулсе ле лече, което наистина трябва да се опита, ама като знам колко са трудоемки… От друга страна една кофа варенники с пълнеж от извара и някакво сладко ми звучи ама много примамливо :) Или много видове пълнеж :)

Някой да стиска палци за изпита по ЛААГ утре, че така ми се спи, че повече няма да уча.

Освен това ми е много любопитно къде мога да намеря текста на тази песен:

5 Коментари on “Понеделник 13ти”

  1. Svetlina каза:

    О, непременно!
    Много благодаря!

  2. Svetlina каза:

    :(
    Няма курабийки. Или пелмени.
    Първо че мъжете не успяха да погълнат каквото бях приготвила за Бъдни Вечер и Коледа, пък и нещо си преуморих ръката и изкарах едно денонощие с превързана китка.
    Хладилникът прелива и то при положение, че така и не наготвих свинското :(
    Баща ми преяде с грис салата и пълнени чушки с боб и отказа да яде от другите работи, класният яде като мишчица – изяде боба от чушките, руска салата и собствената си баница… да видим сега аз как ще изям половин торта :)

  3. […] добавих домашна руска салата и дълго планираната торта. Мисля, че всяка следваща торта е по-добра. И не мисля, […]

  4. […] Цял ден разпитвам колегите какво е подходящото мезе за вино. Мнението им напълно съвпадаше – месо. Двама обаче много ме зарадваха – предложиха панирано сирене. Сега, няма да се хвана да нося сирене чак в Стара Загора, но си беше идейно. Веднага щом се прибрах, отворих хладилника и извадих всички запаси от сирене Крема и месо. Знаех си, че ще изскочи повод да се науча да правя пелмени :) […]


Твоят коментар

