Сърценачупена

Направо… сърцеразбита. Единият се оказа, че ходи на Коледното парти, за да пие до сутринта. Другият пък очевидно не е гей, което означава, че съм пропиляла цяла година и връщане няма.

Пак по-добре от тригодишното ми увлечение по гей.

И не! Не считам, че имат право да се забавляват с жени веднъж в годината или да погълват варел алкохол на Коледа. Като ще е гей, да е гей! Какви са тия жени, дето ги разхожда по магазините? А като ще е съвършен, да гледа да е съвършен и на Коледа. Точка по въпроса.

Момчетата от мечтите нямат право да ги чупят. Мечтите. Искам си пак възхищението пред красивия, умен, учтив и тъй нататък гей. Не ща да го заменям за знанието, че момиче като мен не го интересува, но заради себе си, а не заради някаква си подробност като пол.

ПС: ако си забелязал как те зяпам, разровил си паметта си, намерил си името ми, гугълнал си го, не си попаднал на статията за Кегел, а на тази… да, жалка съм.

5 Коментари on “Сърценачупена”

  1. helen каза:

    Струва ми се, че статията за Кегел винаги излиза най-отгоре. Аз пък тъй и не проявих интерес към нея.

    Ето затова аз не ходя на коледни партита – за да не се разочаровам от другото аз на хората. :)

  2. Svetlina каза:

    При нас такова отношение ти намаля точките за отборна игра и съответно намаля шанса за по-хубава заплата догодина.
    Одиторски му работи :)

  3. helen каза:

    е – който както си ги направи нещата – аз преценявам докъде мога да си правя квото си искам и кога да ходя със стадото. Пък и във всяко стадо се толерират една-две черни овце. Важното е да се заеме свободната позиция навреме. :)

  4. милк каза:

    знаеш ли, жълтур4е, на мом4етата от ме4тите това им е работата, да ги разбиват. ме4тите.
    те са нереални, идеализирани и зловредни.
    ;)
    пък и така освобождават място за други, нови ме4ти, нали?!

  5. Svetlina каза:

    Да, ама е Коледа и ми се е отворил апетит за мечти :)


Твоят коментар

