Последни мъдри мисли за 2010

Това акселерацията било голяма работа, ей!

Коледният концерт на ЦМИ и народно читалище „Доктор Петър Берон 1824“ беше поне десет пъти по-добър от Рок Коледа 2010. Момчета по тениски и дънки, момиченца на токчета, преподаватели с китари, първолачета барабанисти… повече от три часа не знаех къде се намирам. Бях забравила, наистина бях забравила, че мога да бъда толкова усмихната. Деца (някои от тях вече студенти или пък преподаватели), които пеят и свирят чудесно, с удоволствие, с хъс. И не, повечето няма да станат музиканти, групите им ще се разпаднат, струните ще се изпокъсат, обаче как ще са се веселили! Малко като преподавателя в иначе скучната комедия, който намираше смисъл и удоволствие в това всяка година да повтаря същите уроци, да среща същите проблемни ученици, да отговаря на едни и същи въпроси. Всеки си има призвание и колкото и малко да е то, то си е негово. Да си готвачка в детска градина може да дава толкова щастие, колкото да си съпруга на президента, шеф на мегакорпорация или рок звезда.

Докато да присъстваш на Рок Коледа 2010 не носи никакво щастие. Въпреки че не съм била на друг концерт, където позволяват да пиеш бира и да си слагаш краката по седалките, пък и срещнах един колега (с прилежащата приятелка)… повече няма да ходя на събития, организирани от приятелки на леля ми! Може ли да излъжеш хората да изкарат Коледата си в студена зала, слушайки сричащ Дядо Коледа и неговите ама наистина стари вицове (честно, дори аз ги знаех)? Признавам, Нов симфоничен оркестър са невероятни. И точно затова им се чудя какво правеха там. Деца с бира правеха пого, докато младото диригентче се опитваше да прави музика. Някакъв малоумник пред мен си туитваше през блакберито „Брато, голяма е тъпня тука“, но когато си тръгвах, още беше там. Едно момиче на моя ред дори заспа!

Изслушах по една хубава песен от всеки изпълнител и по една нова. Вече харесвам Тома и много харесвам Обратен ефект. Наживо са сто пъти по-готини от очакванията ми (+каквото има в Ютуб). И честно, не издържах. Сръчках си кавалера и се прибрахме вкъщи да ядем торта. Какво като съм дала 70лв за билети? Да не би да трябва да им робувам?

Освен това искам да отбележа, че следващият ми мъж ще трябва да ме заведе в София лайв клуб. Много ми хареса там (и то още преди да си поръчам Кептън Морган с кола). Ето, и Яна щеше да го хареса – на Нова година там са Гравити Ко.

А сега млъквам. Бягам да спя, за да мога утре сутринта да си запазя билет за влака, а вечерта да опаковам коледните подаръци и сака.  Мдам. Празникът е там, където съм. Освен в зала Универсиада ;-)

И така.. до 2011! И да слушкате (или пеете) :)


11 коментара on “Последни мъдри мисли за 2010”

  1. вили казва:

    Успешна 2011! Бъди щастлива, обичана и влюбена през цялата година! ;)

  2. Yana казва:

    щях? все едно никога повече няма да дойда в София… Обиждаш ме… За наказание ще трябва да ме заведеш в София лайв клуб. Или на концерт на Gravity Co. :P

  3. Svetlina казва:

    Мерси, Вили! Тъпкано да ти се връща!

    Слон, щеше, щото няма да си тук на Нова година :))) И май ще те наказваме :)

  4. helen казва:

    а на мен не ми хареса :)
    посети ли им тоалетната?

  5. Успешна и изпълнена с нови реализирани предизвикателства 2011 година и от мен! Всичко рано или късно се сбъдва, само трябва да имаме търпение да го дочакаме и усет, за да разберем, че наистина сме го постигнали.

  6. Svetlina казва:

    Да :) Не разбрах как се ползва, тъй че си излязох :)))

  7. Svetlina казва:

    Всичко чудато, което ни заобикаля, не мога баш да се съглася :) Ако седна и чакам… ще съм седнала и чакаща :) Виж, търпение и усет за постигане на желанията вече е друго работа, съвсем по вкуса ми :)
    Щастлива 2011а и на теб!

  8. helen казва:

    Ето затова не ми хареса. Аз разбрах – добре че си имах по-схватлива от мен приятелка да се ориентира.

    Може храната, обзавеждането, напитките и музиката да са чудати (а те всъщност не са в това заведение), но тоалетната трябва да е …. ненапрягаща.

  9. Svetlina казва:

    Аз съм научена, че тоалетните (обществените) са едни мръсни места, където се ходи само по принуда, тъй че… в тоалетна на дискотека/клуб не съм влизала от… 9 клас.
    Което премахва бидетата като критерий :)

  10. helen казва:

    Само че тя не е тъпо и гадно място, а твърде претенциозно и привличащо излишно внимание място. Точно поради тази причина е двойно голям минус.
    Тоалетната не е най-главното нещо, по което да преценяваш един клуб за музика на живо, но ако разглеждаш точно това заведение като едно цяло, съставено от отделни части, които в своята съвкупност го изграждат, установяваш, че е дефектно :)


Твоят коментар

