Ще раждаме!

Аз като един истински втори баща ще съм на градус, ще спя на надуваем дюшек и няма да съм на точното място в точното време, но ще раждаме!

Хич нищо не искам да кажа с тая публикация :) Просто тоя път вместо да слушам по телефона как Яна пъшка, ще съм на рожден ден във Варна и ще после ще спя на една педя от Яна, две от Божката и малко по-малко от Антон :)

Обещаха ми мохито парти, а за подарък ще занеса наргиле. И картички. Много картички. Една за рожденичката и една за Яна. Новото бебе не е заслужило още :) Ох :) Ще раждаме :) Само да гледам да не забравя подаръците за бебето :) Мисля, че вече са към един милион :) Колко глупости купува един втори баща за някакви си девет месеца… даже осем :)

Дръж се, БДЖееееее – ще се ражда!

 

ПС: Семче, моля те не излизай на 14ти :)

3 Коментари on “Ще раждаме!”

  1. Svetlina каза:

    А, да :) Много се радвам :) Забравих да кажа :)

  2. Яна каза:

    Забравих да кажа, ще уреди да не е на 14ти, поне не и перди да се върнеш от РД-то. :)

  3. Svetlina каза:

    А, предлагам да си извадиш тапата, докато съм на рожден ден. Хич не ме бива с тирбушоните :)


Твоят коментар

