От гара на гара

Най-добрият начин да си излекуваш тялото е да си зарадваш духа. Пет дни работа не можаха да ме отърват от вируса, обаче един ден с Божката е нещо друго :) Събота сутринта бях на ЖП гара София, вечерта – на ЖП гара Варна, после сладкарница, после пих вино от чаши по 750мл, после спах на надуваемо легло, после ме разходиха до ЖП гарата, морската гара и пак ЖП гарата, а вечерта – в София. Цялата тая лудница не можа да накара Яна до роди, но ми изгони настинката :) Във влака се запознах с много забавно хлапе, в едната посока пътувах със съученик от съседната стая, а в другата прочетох 300 страници от Стражите. Освен това гледах тричасов залез, защото пътувах на запад :)

За сметка на това, снимките са от сутринта :)

Толкова силен вятър духаше, че почти не миришеше на море и почти беше съвършено. А морето изглежда опасно привлекателно от тоя фар. Гледаш право в дълбокото и ти се ще да скочиш. Добре, че съм шамандура :)

Трите любими момента… с Яна пием отвратителен на вкус чай и една друга се лъжем как не е чак толкова зле; рожденичката показва на всичките си гости картичката от мен и не спира да се усмихва; вечерта, когато пристигам в София, Божката се обажда да ме пита кога ще му ходя на гости пак.

А следващата събота, ако не се объркат плановете, хващам влака за Стара Загора.

Денят е започнал да става по-дълъг, бъдещето ми малко по малко се изяснява, на Яна новото бебе почти излезе (въпреки че ми писна да чакам вече), а сънят ми става все по-спокоен. Е, когато не сънувам Андрей :)

Да видим какви изненади ще донесе следващата седмица. Въпреки че съм готова за всичко :)

Твоят коментар

