Няма случайни неща

Както докладвах на Яна, много приятна събота се получи.

В един си направих супа, после гледах филми до 3 сутринта, а в 11 вече се бях залепила на новата серия на Firefly. Нова за мен, де. Спокойно, без никакво бързане, дезинфекцирах къщата, гледах още няколко серии, помогнах на сестрата с едно домашно. И толкова. Вечерта побъбрих с този и онзи по телефона, напазарувах, загорих един ориз, напълних едни гъбки и пак гледах Firefly. Най-приятен не беше мързелът, а знанието, че почивката е заслужена.

Каква седмица, а! Божката проима братче, аз ходих на театър, на пица и на бира. Дадох си телефона на един симпатичен сервитьор, чаках влак със 60 минутно закъснение, прочетох последната Стража, взех си нови ботушки. И подадох молба за 16 дни отпуска. Което е 3 седмици и малко :)

Братчето, на име Семък (мъжкото на Семка), е много сладко, съвсем нетипично за новородено. Изобщо не прилича на маймунка. Радвам се, че излезе, и аз и Яна бяхме започнали да се побъркваме. Тя се докара до тук:

Аз пък я възнаградих със саморъчно направен слон. Много се гордея с произведението си, отне ми две вечери :)

Явно ме е хванал творчески период, щото направих и кутия за герданчета –

Освен това накарах колежката да ми разпечата ДЕВЕТ страници с рецепти, изрязах ги и ги залепих в жълтия рецептурник, защото така и не си намерих читав органайзер за рецепти. Поне не за Windows XP и поддържащ кирилица. Да се надяваме, че Дейвид ще хареса утршния обяд-изненада, който му готвим с комшийката и че вечерните гости ще наблегнат на чийзкейка и ще ни дадат шанс да ги бием на белот. И вече имам готово меню за един нагъл човек, който се самопокани на вечеря, но два пъти я отложи. Има късмет, че съм мазохист, а и че искам да пробвам тая крем супа с грах и лимонов сок, дето се сервира в чаши и с лед :)

Театралната вечер ми дойде много добре. Отдавна не бях се смяла такатака), нищо че трябваше да се разхождам два часа в снега, докато пристигнат момичетата. Освен това беше добър първи опит за групово пазаруване, доволна, много доволна съм, само ePay трябва да си пооправят системата. А и ми е много приятно с тия точно деца – наричат ме Светлинка :)

Следващата вечер беше почти същата, само че ядох сладолед и изкарах три часа в снега. На влака от Пловдив му бяха замръзнали спирачките :) За награда получих герданче зелено водно конче и обеци панделки, водиха ме на пица и на барче (барче, защото аз пих безалкохолен коктейл, а другите – май тай).

Третата вечер от поредицата я изкарах в Халбите с двама момъка от СОТ (май). Един риташе колежката под масата, един гледаше фигурно пързаляне, аз пък се бях направила хубава, пиех си бирата, ядях си реването и си мечтаех да чета книжка. Малко преди полунощ опровергахме всякакви твърдения, че януари е неочаквано студен и че 10 минути в снега ще те убият. Хубаво се разходихме от 6 септември до Орлов мост, даже май видях крадец :)

Направо не ми се мисли каква ще е следващата седмица :) Знам, че едната вечер ще ме водят в Цар Картоф и съм почти сигурна, че ще съм с новата си вълнена-цикламена-карирана-пола-на-розички. Знам, че едната вечер ще съм на прощалното парти на шефа, където всъщност ще срещна хора, с които отдавна не съм се виждала. Знам, че пак тръгвам на училище и че пак ще започвам деня си с шоколад, толкова горещ, че бъркалката ще се разтопява и изкривява. Всеки път.

Може би освен кротката събота съм си заслужила и интересната седмица. Знае ли човек :)

8 Коментари on “Няма случайни неща”

  1. Svetlina каза:

    О, и вижте банерчето долу – малко ме отличиха :)

  2. lilia каза:

    Все хубави работи.Дано се случат

  3. helen каза:

    Хе-хе. Кой те отличи? :) Аз принос имам ли? :)

    А аз цяла седмица спя. Включително и вчера, когато спах до 11.30 сутринта, което ми се случва почти никога. Цялото чистене го оставих за днес :(

  4. Svetlina каза:

    Владимир Иванов (krizt) вече втори път ме номинира, този път обаче цели 9 души са подкрепили :)))) Като нищо и ти да си замесена:)
    За да не ти е тежко… днес аз спах до 11,30 :)

  5. Яна каза:

    Всъщност Семъка е доста космат по гърба, съвсем като маймунка. Хихи!

  6. Svetlina каза:

    Не като маймунка, бе, като БОжидар :)

  7. helen каза:

    най ти завиждам за отпуската

  8. Svetlina каза:

    Снощи планът се промени :) 5-6 дни по-малко отпуска ще е. Нещо от сорта лекции до 1 и после работа до 9 и нещо :)
    Но поне до вторник съм отпуска. С по 8 часа лекции на ден.


Твоят коментар

